Odp: Czy talenta zanikają?

Data: 2003-03-06 15:40:37
Temat: Odp: Czy talenta zanikają?
Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl>

Użytkownik Iris <i...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b47iea$bdm$...@k...man.lodz.pl...

> Czy mozesz powiedziec w jaki sposob robisz te witraze?
> Akurat jestem na etapie porzadkowania sloiczkow na
> przyprawy i temat mnie zaciekawil.

:) a nie zlinczują? No, żeby było w temacie, to są to witraże z wizerunkami
owoców ;)
A wiesz po prostu kupiłam farby żelowe, do malowania na szkle, i maluję :)
Na "przechodnich" słoiczkach żelowymi ściągalnymi (wtedy maluję na koszulce
do dokumentów i przeklejam) a na "zaklepanych na amen" przekładane kontury
wypełniam żelem trwałym. Robię to schematycznie, na kwasku cytrynowym
cytryna, na pieprzu tartym gałązka z pieprzem (kuleczkami ;) ) , na słojach
z herbatą listki brązowe, zielone albo główny składnik . Chcę też tak
poozdabiać przetwory, które postanowiłam robić od tego roku :) . Tam, gdzie
nie da się pismem obrazkowym będę przyklejać literki, ale na razie szukam
projektów, znalazłam superanckie w krowie łaty, ma przetwory mleczne i
"serowe" z myszami :)
Myślałam też, aby zrobić takie "malarstwo artystyczne" z oznaczeniami
szafek, bo często ktoś u nas jest i gubi się w szafkach (mam nietypowo
porozstawiane)
Myślę też o kupnie specjalnych folii witrażowych i sklejaniu z nich
konturówką takich witrażyków do powieszenia u szyjki butelki. Fajnie to
będzie chyba wyglądać :)
Aha, polecam raczej żele trwałe (niezdejmowalne po zaschnięciu) bo można je
potem delikatnie myć, te ściągalne czasem pod wpływem wody odpadają.
Pozdrawiam, Kianit