Odp: EKOLOGIA

Data: 2000-01-09 11:44:17
Temat: Odp: EKOLOGIA
Od: "Joanna" <j...@G...PL>

Użytkownik Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> w wiadomości do grup dys
kusyjnych napisał:3...@m...iw.lodz.pl...

> Brzmi jak Polska Rzeczpospolita Ludowa czyli Ludowa Polska Ludowa. Ekolo
gia
srodowiskowa czyli srodowiskowa nauka o stosunkach miedzy srodowiskiem i
organizmami <

A czy wszystkie republiki były faktycznie ludowe? Rzeczywistość brutalnie
obchodzi się z semantyką :-)

>Sęk tylko w tym, ze w dzisiejszych czasach nalezy polac farba jakiegos lisa
albo polozyc sie na
tamie, zeby zyskac zaszczytne miano "ekologa". Wiem, to nie wina ekologii
tylko
roznych dziwakow, ale to drazni.<

To prawda. Zapomniałam, że ekologia jest jak feminizm. Na samo brzmienie t
ego słowa niektórym nóż się w kieszeni otwiera.
Co do reszty Twojego postu -brak punktów spornych. No, może z wyjątkiem zd
ania o humaniźmie. Są uzasadnione. Ludzkim egoizmem i wyrachowaniem. Propo
nuję jednak skoncentrować się na sprawach ogrodowych, bo czuję, że cierpli
wość grupy jest na wyczerpaniu. Ale może nam wybaczą. Skoro w grupie o bud
owaniu domów mówi się o seksie, pewnie i my wyjdziemy z tego cało. Pozdro
wienia. Joanna