Odp: Hmm,jeżeli nie tutaj to już nie wiem gdzie dla MQ

From: "Jarek" <w...@w...com.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Odp: Hmm,jeżeli nie tutaj to już nie wiem gdzie dla MQ
Date: Tue, 09 May 2000 17:52:47 GMT

Z jednej strony wzbudzasz mo szacunek i podziw, ale z drugiej strony wydaje
mi się, że "zatraciłaś" się trochę w życiu dla innych. Jesteś dzielną
kobietą, która także ma swoje potrzeby, zainteresowania i cele do których na
pewno warto dążyć. Nie możesz żyć tylko dla innych-powinnaś zacząć powoli i
stopniowo zauważać dobre strony także w życiu dla siebie.
Spróbój dostrzegać w każdym nadchodzącym dniu coś dobrego dla Ciebie.
Wiem, że łatwo jest pisać i dawać rady innym. Sam borykam się na codzień z
różnymi problemami, ale wierzę, że dopóki sam mam siłę wierzyć w to, że choć
trochę może być lepiej-to znaczy, że jest dobrze.
Wierzę, iż odnajdziesz w sobię tę iskierkę nadziei, która pozwoli Ci nabrać
choć trochę innego spojrzenia na siebie i sprawy, które Cię obecnie
przytłaczają.
Będzie dobrze ;-)
Jarek

Użytkownik jij <j...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych