Odp: Odp: Nadzerka - prosze o pomoc

Data: 2000-05-16 08:39:44
Temat: Odp: Odp: Nadzerka - prosze o pomoc
Od: "Agnieszka" <...@...0>

> Zależy mi po prostu żeby mojej dziewczynie nic
> złego się nie stało
Sprawa zażywania hormonów przez kobiety, które jeszcze nie rodziły jest
bardzo kontrowersyjna, bo tak naprawdę nie wiesz czy ona w ogóle jest
płodna, a to jest podstawowa sprawa. Tak samo nie wiesz ( jeśli jeszcze nie
rodziła) w jakiej grupie ryzyka jest jeżeli chodzi o zakrzepicę. Kobieta,
która była już w ciąży wie to doskonale, bo czas ciąży jest tym, kiedy
wychodzą na jaw wszystkie ukryte skłonności i choroby. Jeśli nie chcesz, aby
coś złego jej się stało - nie zmuszaj jej do pigułek. Nie wiem ile ona ma
lat, ale pamiętaj, że kobieta jest płodna przez kilka dni w miesiącu - a Ty
jesteś ciągle płodny. Nie obarczaj jej odpowiedzialnością za płodność.