Odp: Prawie rok na prawie DO- Dieta w sporcie - dlugie

From: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Odp: Prawie rok na prawie DO- Dieta w sporcie - dlugie
Date: Fri, 7 May 2004 15:26:12 +0200

Michal wrote:
> Swoim własnym :( Dietę zapewne stosują high carb i codziennie.

W okresie intensywnych treningów to na pewno, bez niej nie
można dać z siebie wszystkiego. W okresie budowania bazy
można jeść mniej węglowodanów bo to jazda na pół gwizdka.

> Wtedy z czego mięśnie korzystają?

z glukozy i tłuszczu

> Interesuje mnie to na ile po wyczerpaniu glikogenu mięśniowego, mięśnie
> korzystają z glukozy we krwi a na ile z kwasów tłuszczowych.

Zużywają tyle glukozy ile jest im w stanie zapewnić układ pokarmowy
na czele z wątrobą oraz nerki jeżeli mnie pamięć nie myli.
Reszta paliwa to tłuszcz którego zawsze jest pod dostatkiem.

> I mają takie prawo :)

Pewnie że tak, choć pani Logika ucieka z płaczem ;)

pozdrawiam Chaciur