Pytania

1. Data: 2000-07-20 14:44:19

Temat: Pytania
Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie jelopy!!!
Przepraszam, ze sie tyle uzalam nad soba. Widze, ze mnie sie tu uwaza za
osobe niedojrzala, wiec taka bede. Jak zachce odejsc to odejde i nie bede
Wam trula dupy ha, ha :-).
A teraz z innej beczki. Teraz pytania:
1. Czy jest jakis sposob na tesknote? Co zrobic aby nad tym uczuciem
zapanowac?
2. Jak opanowac wielka chec seksu?
3. Jak powiedziec facetowi, ze sie chce z nim to robic? Czy wypada?
4. Skad wiadomo, ze ktos nas naprawde kocha? Czy to, ze ktos o tym mowi i
sie z nami caluje to wystarczajacy dowod?
5. Co robic w chwilach, kiedy czlowiek sie czuje gorszy?
6. Co trzeba robic, zeby sie dobrze uczyc bez posiadania umiejetnosci
koncentrowania sie? Co zrobic gdy nauka do tego stopnia zanudza, ze czlowiek
zasypia?
7. Po czym poznac, ze czlowiek jest jakis dziwny?
8. Czy ja jestem dziwna?
9. Dlaczego ocenia sie ludzi po tym ile maja lat?
10. Ile trzeba miec lat aby byc dojrzalym?
11. Czy tutaj naprawde sa sami dorosli?
Ania Lipek
a...@g...pl

Gdyby kozka nie skakala, to by dziadek mleko sprzedawal.

1. Data: 2000-07-20 15:05:15

Temat: Re: Pytania
Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Lipek wrote:
> Witajcie jelopy!!!

Ave!

> 1. Czy jest jakis sposob na tesknote? Co zrobic aby nad tym uczuciem
> zapanowac?

Nie myśleć w kółko o tym. Zająć się czymś absorbującym np. pomocą
dla innych.

> 2. Jak opanowac wielka chec seksu?

Rozładować ją. Zalecany mężczyzna, a w najgorszym razie paluszek lub wibratorek...

> 3. Jak powiedziec facetowi, ze sie chce z nim to robic? Czy wypada?

Nie. Z listu pewnej dziewczyny na forum eterii widzę, że metoda ta nie
popłaca, choć ja osobiście cenię sobie szczerość.
Lepiej go po prostu podpuść, aby sam Cię zaciągnął do łóżka :))

> 4. Skad wiadomo, ze ktos nas naprawde kocha? Czy to, ze ktos o tym mowi i
> sie z nami caluje to wystarczajacy dowod?

Bucha cha cha cha cha!! Dobry żart tynfa wart :))))
"Po czynach ich poznacie" jak to mówi mądra księga, ale raczej nie akurat
typu w tym przypadku :)))

> 5. Co robic w chwilach, kiedy czlowiek sie czuje gorszy?

Wziąć się w garść - są jeszcze gorsi. :))

> 6. Co trzeba robic, zeby sie dobrze uczyc bez posiadania umiejetnosci
> koncentrowania sie? Co zrobic gdy nauka do tego stopnia zanudza, ze czlowiek
> zasypia?

Nie da się bez koncentracji niczego porządnie zrobić. Tym bardziej nauczyć.

> 7. Po czym poznac, ze czlowiek jest jakis dziwny?

Poproszę o łatwiejsze pytanie...

> 8. Czy ja jestem dziwna?

Tak.

> 9. Dlaczego ocenia sie ludzi po tym ile maja lat?

To jest jeden z elementów oceny. A uwzględniany jest bo
wiek decyduje o stanie rozwoju człowieka, o jego możliwych
doświaczeniach, refleksjach, osiągnieciach itp. itd.

> 10. Ile trzeba miec lat aby byc dojrzalym?

Dwadzieścia parę. Ale to, że ktoś tyle ma nie świadczy, że jest dojrzały.

> 11. Czy tutaj naprawde sa sami dorosli?

A kto to wie!?

pozdrawiam
Arek

--
Ważne dla osób łączących się przez numer 0 202122
TP SA zwraca pieniądze! http://www.eteria.net

1. Data: 2000-07-20 16:15:56

Od: Jurek Ochman <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@a...pl>,
Astec SA <b...@a...pl> wrote:

> Nie. Z listu pewnej dziewczyny na forum eterii widzę, że metoda ta nie
> popłaca, choć ja osobiście cenię sobie szczerość.

Przypominasz mi pan, panie biuro, pewna postac z ksiazki Prachetta
"Moving Pictures" (niestety nie wiem jak nazywa sie polskie
tlumaczenie). Chodzi o bylego sprzedawce kielbasek a pozniej producenta
filmowego. On tez, tak samo jak ty reklamujesz tutaj swoj badziewiasty
portal eterie, przemycal reklame zarcia nawet w melodramacie.

> Ważne dla osób łączących się przez numer 0 202122
> TP SA zwraca pieniądze! http://www.eteria.net

Wazne dla osob laczacych sie z portalem (bucha cha cha cha...) eteria.
TP SA nie zwraca pieniedzy za zmarnowany tam czas. Pan Biuro tez nie.
Jurek Ochman

--
Tanie wino jest dobre,
bo jest dobre i tanie.

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

1. Data: 2000-07-20 16:22:40

Od: "art69" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Lipek napisał(a) w wiadomości:
<7fEd5.25532$pD2.523252@news.tpnet.pl>...

1. Czy jest jakis sposob na tesknote? Co zrobic aby nad tym uczuciem
zapanowac?
***
należy wykorzystać siłę tego uczucia i przenieść je na inne rejony
osobowości np. zainteresowania.
2. Jak opanowac wielka chec seksu?

***
najlepiej poczytać lwa- starowicza. poważnie! sama lektura rozładowuje chuć.
i jest to lektura na lata!
>3. Jak powiedziec facetowi, ze sie chce z nim to robic? Czy wypada?
***
seks ma byc kontynuacją bliskości psychicznej. jeśli nie jest kontynuacją to
możesz się rozczarować.
to być może wypada, ale z reguły taki facet nie będzie miał do ciebie
szacunku i będzie spostrzegał Cię jako łatwą.
>4. Skad wiadomo, ze ktos nas naprawde kocha? Czy to, ze ktos o tym mowi i
sie z nami caluje to wystarczajacy dowod?
w Twoim wieku, ten któremu się recę trzęsą i ten który nie wie jak
pocałować, ten niesmiały, ten kocha miłością romantyczną. dla innych to
poligon doświadczeń zmysłowych.
>5. Co robic w chwilach, kiedy czlowiek sie czuje gorszy?
wyszukać w sobie przynajmniej trzy cechy pozytywne
>6. Co trzeba robic, zeby sie dobrze uczyc bez posiadania umiejetnosci
>koncentrowania sie? Co zrobic gdy nauka do tego stopnia zanudza, ze
czlowiek
>zasypia?
nie mozna uczyć się bez koncentracji. i gdy nauka zanudza i człowiek zasypia
wtedy otrzymuje się ocenę negatywną. ocena negatywna jest wystarczającą
motywacją do kontynuacji nauki. jesli tak bardzo nie lubisz szkoły to z
pewnością zdziwisz się po latach, że bezsens szkoły (nie nauki!) spowoduje
Twój pęd do wiedzy.
>7. Po czym poznac, ze czlowiek jest jakis dziwny?
***
gdy doszukuje się w samym sobie dziwnych cech i swoje zachowanie uważa za
dziwne.
>8. Czy ja jestem dziwna?
***
dziwna nie jesteś. jesteś nadpobudliwa.
>9. Dlaczego ocenia sie ludzi po tym ile maja lat?
***
bo kazdy z wiekiem chce być ważny.
>10. Ile trzeba miec lat aby byc dojrzalym?
***
wiek nic nie ma wspólnego z dojrzałością. z pewnością trzeba nad tym
pracować przypuśćmy od 16 roku życia, a na efekty można nawet czekać do
końca życia. ja nigdy nie chciałbym do końca dojrzeć, bo lubię zmianę.
>11. Czy tutaj naprawde sa sami dorosli?
***
nie. bo trudno być dorosłym. i nie każdy chce.

1. Data: 2000-07-20 17:03:24

Od: G I <g...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania Lipek" <a...@p...com> napisał / wrote:

pytania:
> 1. Czy jest jakis sposob na tesknote? Co zrobic aby nad tym uczuciem
> zapanowac?
Na tesknote jest chyba tylko jedno lekarstwo: trzeba zapomniec.
> 2. Jak opanowac wielka chec seksu?
Moze nie trzeba tego w sobie powstrzymywac.
> 3. Jak powiedziec facetowi, ze sie chce z nim to robic? Czy wypada?
Jesli jest to ktos Tobie bliski sprubowac zapytac nigdy nie zaszkodzi.
> 4. Skad wiadomo, ze ktos nas naprawde kocha? Czy to, ze ktos o tym mowi i
> sie z nami caluje to wystarczajacy dowod?
Tego czy ktos nas naprawde kocha nie wiadomo. To sie zazwyczaj czuje.
> 5. Co robic w chwilach, kiedy czlowiek sie czuje gorszy?
Pomysl o tym w czym jestes od innych lepsza.
> 6. Co trzeba robic, zeby sie dobrze uczyc bez posiadania umiejetnosci
> koncentrowania sie? Co zrobic gdy nauka do tego stopnia zanudza, ze czlowiek
> zasypia?
Skoncz jak najszybciej szkole i olej sprawe. Chyba ze jest cos co Cie interesuje, cos
wczym jestes dobra to
sprobuj uczyc sie wtym kierunku. Od nadmiaru wiedzy jeszcze nikt nigdy nie umarl,
najwyzej sie rozczarowal.
> 7. Po czym poznac, ze czlowiek jest jakis dziwny?
Czlowiek jest jakis dziwny tylko w tedy, gdy tak o nim pomyslimy.
> 8. Czy ja jestem dziwna?
Kto wie jaka jestes naprawde.
> 9. Dlaczego ocenia sie ludzi po tym ile maja lat?
Bo tak jest najwygodniej
> 10. Ile trzeba miec lat aby byc dojrzalym?
A kto mowi, ze dojrzalosc idzie w parze z wiekiem?
> 11. Czy tutaj naprawde sa sami dorosli?
Zalezy co rozumiesz przez doroslosc.

A tak na marginesie.
Aniu popieram Twoja postawe, w ktorej mimo wszystko starasz sie byc soba. To jet OK
bo nie wszyscy
maja odwage. Mam tylko jedna uwage nie dziw sie, ze uwazaja Cie za stuknieta, bo nikt
nie lubi gdy sie go
wita "czesc jelopie".Mimo to nie poddawaj sie. Bog stworzyl Cie taka, wiec mial
pewnie w tym jakis cel.

Pozdrawiam.
GI
g...@p...wp.pl

1. Data: 2000-07-20 17:45:50

Temat: Odp: Pytania
Od: "Artur Zgadzaj" <a...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ach ta tęsknota!
Jakże nieraz jest dojmująca, przytłaczająca. Jednak ubodzy są Ci, którzy jej
nie zaznali. To dzięki niej są odkrycia, to dzięki niej drążymy coś, aż do
skutku. To dzięki niej kochamy do szaleństwa, to dzięki niej poznajemy smak
miłości. To dzięki niej rozwijamy skrzydła. To dzięki niej stajemy się
dojrzalści. To dzięki niej możemy dać ukojenie drugiemu.

Tęsknota za przyjacielem, za zrozumieniem, za wielką miłością, za radością,
za wspaniałym mężczyzną lub kobietą, za pojechaniem gdzieś tam..., za wielką
mocą, za wolnością od lęku, itd.

Gorące pragnienie, które tak trudno ukoić. Być wśród przyjaciół, być wśród
rówieśników. Być zrozumianym. Czyż nie pragniemy tego w większości. Żałość
ogarnia, gdy się widzi jak trudno to mieć dla siebie.

Za chwilę, będzie tu z kilknaście sposobów na znalezienie tego o czym
napisałaś, a jednak wiemy, że nie rozwiąże to naszego palącego pragnienia.
Jest coś, gdzieś, tylko że ciągle się to wymyka, gdy tylko się do tego
zbliżymy. Tak jak obraz się zmienia, gdy bliżej podejdzie się do celu.

A jednak jest jakiś postęp, gdy się rzeczywiście chce znaleźć. Odpowiedzi
pojawiają się wtedy dla nas samych, często nieprzydatne zupełnie dla innych,
jak to się zaraz okaże w odpowiedziach.

Czy istnieje jedna rada dla wszystkich, czy też istnieje jedna rada dla
jednego? Czy jedna rada dla jednego, jest zawsze taka sama, czy też inna,
zależnie od okoliczności i nas samych? Kto zatem może udzielić owej jedynej
w swoim rodzaju rady, tej która rzeczywiście wyjaśni jak ukoić tę dojmującą
tęsknotę? Kto jest tym znawcą mnie samego? Jeśli to będzie ktoś z zewnątrz,
prawie na pewno nie posłucham go. Droczę się tylko, zadając w próżnię
pytania, wiedząc że nie skorzystam wprost z danych mi odpowiedzi. Komu zatem
powinienem zadać owe pytania: sobie czy innym? I kto wówczas powinien na to
odpowiedzieć...

Wtedy się coś pojawia. Coś, co może mi pomóc w odpowiedziach.

Pozdrawiam,

Artur Zgadzaj

1. Data: 2000-07-20 17:49:54

Od: ":leh:" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania Lipek" <a...@p...com> pisze:

>Witajcie jelopy!!!

Sama jestes jelop.

>osobe niedojrzala, wiec taka bede. Jak zachce odejsc to odejde i nie bede
>Wam trula dupy ha, ha :-).

A ja cie *_SPLOK*_uje i juz cie nie widze. ha, ha !

>2. Jak opanowac wielka chec seksu?

Polecam prace z mlotem pneumatycznym.

>3. Jak powiedziec facetowi, ze sie chce z nim to robic?

Seksownie. Zatka go i nie odmowi.

>4. Skad wiadomo, ze ktos nas naprawde kocha? Czy to, ze ktos o tym mowi i
>sie z nami caluje to wystarczajacy dowod?

Ile ty masz lat ?

>6. Co trzeba robic, zeby sie dobrze uczyc bez posiadania umiejetnosci
>koncentrowania sie? Co zrobic gdy nauka do tego stopnia zanudza, ze czlowiek
>zasypia?

Zainteresowac sie nia.

>10. Ile trzeba miec lat aby byc dojrzalym?

W twoim przypadku wiecej.

>11. Czy tutaj naprawde sa sami dorosli?

Nie.

Pozdrawiam, Leh.
--
ubezpieczenia w Krakowie: { http://www.ubezpieczenia.prv.pl }
bezplatna Gazeta Internetowa: { http://www.gazeta.sky.pl }

1. Data: 2000-07-20 19:27:33

Od: ":leh:" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek Ochman <j...@h...com> pisze:

>Wazne dla osob laczacych sie z portalem (bucha cha cha cha...) eteria.
>TP SA nie zwraca pieniedzy za zmarnowany tam czas. Pan Biuro tez nie.

A kto zwraca ? O co w tym chodzi ?

Pozdrawiam, Leh.

1. Data: 2000-07-20 20:02:16

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie myśleć w kółko o tym. Zająć się czymś absorbującym np. pomocą
> dla innych.

A jesli mimo wszystko nie jestesmy w stanie nad tym uczuciem zapanowac?
Jesli nawet w czasie snu nie przestajemy cierpiec z powodu tesknoty?

> Rozładować ją. Zalecany mężczyzna, a w najgorszym razie paluszek lub
wibratorek...

Ha, ha, czlowieku, no cos Ty? :-) Z paluszkiem to nic nie pomaga. Czyz nie
ma czegos bardziej wspanialego od bliskosci obu osob, cialo przy cialu i te
namietne dotykanie sie, pelne zaru pocalunki i ach... Chyba sie zaczynam
podniecac ;-). Tak bardzo pragne i pozadam swojego faceta, ale jestem
jeszcze pelna watpliwosci. Nie jestem jeszcze z zupelnosci przekonana co do
jego uczuc, zbyt krotko sie znamy i nie obdarzylam go jeszcze calkowitym
zaufaniem. Potrzebuje wiecej czasu. Mam zamiar to z nim zrobic, ale to ma
byc z uczuciem, pelne milosci, cos czego nigdy nie zapomne, ale mysle, ze to
jednak troche zbyt szybko... Jednego jestem pewna, ze seks oralny mi nie
wystarczy, nie zaspokoi moich potrzeb.

> Nie. Z listu pewnej dziewczyny na forum eterii widzę, że metoda ta nie
> popłaca, choć ja osobiście cenię sobie szczerość.
> Lepiej go po prostu podpuść, aby sam Cię zaciągnął do łóżka :))

Niezla mysl :-). Jesli bede naprawde spragniona, to napewno skorzystam z
Twojej rady. Tylko tak sie zastanawiam gdzie mamy to zrobic... On mieszka z
rodzicami, tak samo jak ja (nic dziwnego skoro jestem niepelnoletnia). Ale
napewno bedzie kiedys wolna chata :-).

> Bucha cha cha cha cha!! Dobry żart tynfa wart :))))
> "Po czynach ich poznacie" jak to mówi mądra księga, ale raczej nie akurat
> typu w tym przypadku :)))

Co w tym smiesznego? Sorry, ale nie zrozumialam zartu.

> Wziąć się w garść - są jeszcze gorsi. :))

Racja, np. Ty ha, ha :-)). Zartuje.

> Nie da się bez koncentracji niczego porządnie zrobić. Tym bardziej
nauczyć.

Hmm... tylko, ze ja nie jestem pewna tego, ze nie posiadam umiejetnosci
koncentrowania sie, bo w tym problem, ze ja nigdy nie probowalam sie
czegokolwiek nauczyc. Wiem tylko to, ze pamieci nie mam wcale zlej. Teraz
liczy sie jednak tylko to, ze zdalam do ekonoma i trzeba bedzie sie wreszcie
wziac w garsc.

> Tak

Moze i racja :-). Powiedz mi tylko dlaczego tak sadzisz.

> To jest jeden z elementów oceny. A uwzględniany jest bo
> wiek decyduje o stanie rozwoju człowieka, o jego możliwych
> doświaczeniach, refleksjach, osiągnieciach itp. itd.

Czyli dorosli maja prawo dyskryminowac niepelnoletnich za to, ze sa
niedojrzali? Szczerze mowiac to moim zdaniem dzieci sa lepsze niz takie
staruchy, one posiadaja uczucia, tylko takie wapniaki w nich je niszcza.
Pokazuja swoja przewage, gdy takie male stworzonko zrobi zle, bo dorosli sie
pluja zamiast spokojnie wytlumaczyc. Nic dziwnego nie jest w tym, ze dzieci
tak niewiele wiedza o zyciu i popelniaja bledy, a rodzice zamiast im
pomagac, to tylko wszystko utrudniaja. Wcale mnie to nie dziwi jak sa
agresywne wobec rowiesnikow. Jesli macie potomstwo to nie denerwujcie sie na
nie za to jak wdaja sie w bojki i sa wredne, bo biora przyklad z Was -
staruchow. To Wy jelopy jedne powodujecie, ze z istot niewinnych i
beztresownych dorastaja chamy, gbury, sadysci i mordercy!!! Jestescie
okrutni, zli i wcale nie zdajecie sobie z tego sprawy. Wiem, ze teraz piszac
prawde mnie wysmiejecie, bo Wy tego nie rozumiecie, ale spoko... nie Wasza
wina. Nie martwcie sie wina lezy po stronie Waszych rodzicow, ktorzy tez sa
niczego nie swiadomi, bo to wina rodzicow Waszych rodzicow itd. Czyli
wszystko jest z powodu tych malp, ktorymi byli Adam i Ewa. Bog stworzyl ich
na wlasne podobienstwo, a kazdy wie jak kiedys ludzie wygladali ha, ha.
Niedojze byli malpami to i jeszcze wrednymi.

> Dwadzieścia parę. Ale to, że ktoś tyle ma nie świadczy, że jest dojrzały.

Tak, a skad to wiesz? Jestes wszystkimi i masz o tym pojecie jak jest w
innych przypadkach? Przeciez nie jestes kobieta, nie mozesz wiedziec jak to
jest w moi przypadku.

> A kto to wie!?

Ja wiem. Pewno, ze nie ma samych doroslych, przeciez ja tu jestem :-).

1. Data: 2000-07-20 20:51:45

Od: Pawel Lipka <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

:leh: wrote:

> A kto zwraca ? O co w tym chodzi ?
>
> Pozdrawiam, Leh.

Mozesz sobie o tym poczytac na www.eteria.net :)

hmmm
Re: Ach... ja biedna, mala, wulgarna dziewczynka.
Re: jeszcze o nienawiści
Re: Co robic?
Re: homoseksualizm