Odp: grill elektryczny

Data: 2001-06-06 22:11:43
Temat: Odp: grill elektryczny
Od: "wilu007" <w...@p...onet.pl>

> Chcialabym kupic grill elektryczny i pragne zapytac Was moi drodzy o
opinie.
> Czy to dobry pomysl?
> A jesli tak, to jaki i na co trzeba zwrocic uwage?
> No i w ogole prosze o wasze komentarze na ten temat.

Pomysl jak pomysl. Nie ma sensu mowic o wyzszosci Swiat Bozego Narodzenia
nad Swietami Wielkanocnymi (chyba cos mi sie pomylilo), bo chyba zdajesz
sobie sprawe, ze grill elektryczny nigdy nie dorowna normalnemu grillowi.
Chocby ze wzgledu na okolicznosci grillowania a pozniej jedzenia. Dobrze
wiesz ze grillowanie to cala ceremonia, rytual. Umawiasz sie z przyjaciolmi,
siedzicie sobie na powietrzu, ktos sie krzata przy grillu, zartujecie,
rozmawiacie, popijacie sobie piwko a samo jedzenie to wlasciwie jak
postawienie kropki nad i. A teraz dla porownania wyobraz sobie sytuacje gdy
wraz z przyjaciolmi zasiadacie na krzeslach wokol kuchennego stolu na ktorym
stoi grill elektryczny i zaczynacie grillowanie....
Co do walorow smakowych rowniez nigdy to nie bedzie to samo chocby ze
wzgledu na specyficzny smak ktory nadaje miesu dym, w grillu elektrycznym
pojawiajacy sie w ilosciach znikomych.
Jesli natomiast zastanawiasz sie nad kupnem powyzszego po to aby w dlugie
zimowe wieczory rozkoszowac sie smakiem grillowanej karkoweczki w marynacie
np. miodowej lub masz ochote na przepyszna kaszaneczke z grilla, lub np.
chciala bys zjesc przepyszne poledwiczki wolowe po texansku to pomysl twoj
nabiera sensu.
Co do modeli:
Zwroc uwage na najwazniejsza rzecz: aby mial mozliwosc regulacji mocy
grzalki, a nie tylko wlacz/wylacz. Mam w domu Tefala. Taka duza owalna
karbowana blacha aluminiowa pokryta teflonem z grzalka pod spodem. Grill
sprawuje sie calkiem w porzadku ale najbardziej brakuje mi wlasnie tej
regulacji. Ogolnie z teflonem jest O.K. - teflon w niczym nie przeszkadza a
myje sie znacznie lepiej. Sa tez grille gdzie jest normalna kratka, pod
spodem grzalka a pod grzalka pojemnik z woda. Ale przeciez przy takim
rozwiazaniu caly tluszcz najpierw leci na grzalke a dopiero pozniej na wode.
Przynajmniej tak mi sie wydaje........
Jak masz jeszcze jakies pytanka - wal smialo.
Pozdrowienia
Wojtek mailto:w...@p...onet.pl