Odp: moja elita

From: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Odp: moja elita
Date: Thu, 13 Jan 2000 15:54:39 +0100

Użytkownik agora <a...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9...@g...newsgate.pl...
> Niestety nigdy wcześniej nie mialam okazji zdobyc wiedzy ogrodniczej,
Pod tym względem pasujemy do siebie :-). My też, a może bezpieczniej będzie,
ja tez wcześniej nie posiadałem takiej wiedzy :-) (teraz tez nie posiadam
ale
na razie chyba dobrze się maskuję).
Niektórzy wypowiadali się, że tu można posiąść taką wiedzę. Ja pod tym
względem jestem bardziej konserwatywny i uważam, że etapu książek i
czasopism nie należy przeskakiwać.
Tutaj jest dobre miejsce aby zapoznać się z poglądami innych na sprawy o
których dotychczas myślałaś sama.
Przekonasz się, być może, że bardzo od innych odstajesz
i jesteś wręcz oszołomem. Nie jest to jednak określenie negatywne. Określa
to człowieka z pasją. Jeżeli tak kiedyś będą Cię nazywali to ciesz się z
tego.
Możesz także dojść do wniosku, ze Twoje wyobrażenie o ogrodach jest
przeciętne, ze jesteś ogrodowym szarakiem. Jednak i ten fakt wyróżni Cię z
grona innych. Będziesz lepsza od tych którzy nie mają i nie chcą mieć
ogrodu.
Jest także możliwe że z Twoja wiedzą i stanem ogrodowego posiadania
będziesz wlekła się w ogonie ogrodowej elity. Zawsze, wtedy, możesz
pocieszyć
się faktem że Twoja chęć obcowania z
roślinami jest zdrowa a Twoje zainteresowania są pożyteczne także dla
tych przyjaźnie podkpiwających sobie z Ciebie.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to