Odp: pytanie od lakomczucha. pomoc potrzebna na gwalt!!

Data: 2003-04-04 15:24:06
Temat: Odp: pytanie od lakomczucha. pomoc potrzebna na gwalt!!
Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl>

Użytkownik Lenka <k...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b6flu3$mn9$...@n...news.tpi.pl...
<ciach>

> ps. nie obrazilabym sie za porady kulinarno dietetyczne poprawiajace
> samopoczucie :) znacie cos takiego? bo ja chyba ostatnio za duzo zrem i mi
> potem smutno i sloniowato ;-/
>
> Lenka

Co do alergii to nie ma co panikowac. Szczegolowe testy sa kosztowne, ale
mozna tez dojsc metoda prob. Wiadomo juz, ze po pieczywie Ci zle, wiec moze
rzeczywiscie te polepszacze? W gotowych produktach istna inwazja chemii. Na
to rada by byl chleb pieczony w domu, tylko to wymaga czasu i wprawy. Albo
znalezc piekarnie z tradycyjnym pieczywem na zakwasie. To tez moze byc
problematyczne, bo nie ma ich za duzo. Ja czasem tak mam, ze na przelomie
zimy i wiosny czuje sie generalnie za ciezko i wtedy przechodze na diete
lekkostrawna. Tydzien starcza i po bolu. Jak ktos ma sklonnosci do zapalenia
sluzowki zoladka, to wlasnie wiosna najbardziej sie odczuwa. Tylko ze nie
przychodzi mi do glowy zadna konkretna rada, co brac ze soba? Dla ogolnie
lepszego samopoczucia i oczyszczenia robie sobie taka kuracyjke: peczek
natki pietruszki wygotowuje przez kwadrans i pije wywar w dwoch porcjach,
tak przez tydzien. Przyspiesza trawienie, wiec co bardziej podatni powinni
miec toalete w poblizu. Po takiim tygodniu czuje sie lepiej.

Agata Solon, naturalna