Odp: usg piersi

From: "doctore" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Odp: usg piersi
Date: Sun, 8 Apr 2001 00:21:03 +0200
Sender: [mdchris friko6.onet.pl]@pg63.warszawa.sdi.tpnet.pl

Mammografię robić się powinno wtedy kiedy sutki już nie mają przewagi tkanki
gruczołowej tylko tkankę tłuszczową dzieje się to z wiekiem dlatego tu jest
ten wiek. Tkanka gruczołowa sutka nie jest do oceny w badaniu
mammograficznym gdyż na nim wychodzi tylko biała plama. Dlatego niektórzy
uważaja że lepeij zrobic badanie usg a potem mammografie. W kazdym razie te
badaia sa komplmentarne

Doctore

Doctore
"Szkoda śliny żeby rozmawiać bezproduktywnie"-
prof dr.hab. med. Kazimierz Ostrowski

Użytkownik H <n...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9aniqt$9uo$...@n...tpi.pl...