Re: usg piersi

Data: 2001-04-07 17:32:54
Temat: Re: usg piersi
Od: "H" <n...@k...net.pl>

> Moja mama wyczula cos niepokojacego w strukturze piersi.Ktos znajomy
zalecil
> jej zrobienie USG,bo ponoc i tak zawsze po mammografii wysylaja na USG

Nie odpowiem Ci na Twoje pytania, bo zbytnio sie na tym nie znam. Mam prawie
32 lata a kolezanka w kolko mi opowiada o swoich badaniach. No i sama
postanowilam zrobic mammografie. Poszlam do przychodni i chcialam zrobic to
bez zadnego skierowania odplatnie. Nie chciano mi zrobic. Powiedziano, zebym
przyniosla skierowanie, bo nawet odplatnie nie robia w moim wieku. Albo
zebym poszla najpierw na USG. Trzeba miec 37-38 lat. Nie mam pojecia skad ta
granica wieku.
No i poszlam na to USG. Pytalam robiaca USG, kiedy moge zrobic pierwsza
mammografie - powiedziala, ze za 5 lat, no a USG moge sobie robic co roku.
Skad sie bierze ten wiek? Czy wczesniej mammografia nie jest w stanie nic
wykryc? Czy mammografia ma jakis negatywny wplyw na zdrowie, ze nie chca jej
robic?
Pozdrawiam Hania