Okrywowe - nie trujące

11. Data: 2004-09-07 14:27:18

Temat: Re: Okrywowe - nie trujące
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Sapijaszko napisał:

> Ale lubi jak jest mokro, w naturze rośnie w wilgotnych lasach i na
> bagniskach. A pod świerkami z natury bywa sucho.

To jak on jest ekspansywny i rośnie w takich warunkach jak
pisze Grześ, to ja go chcę:-)
Pewnie połowa grupy ma go na zbyciu;-)

Pozdrawiam
Marta

12. Data: 2004-09-07 14:41:25

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Freesia" <F...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Może Cornus canadensis (dereń kanadyjski) - jest trochę ekspansywny,
> preferuje gleby lekko kwaśne, nadaje się do sadzenia pod koronami drzew
> (lubi stanowisko półcieniste) i nic nie słyszałam by był trujący.

Powiedz to mojemu, bo jakoś nie chce być ekspansywny, jaki był rok temu taki
jest teraz :(

Pozdrawiam
Kaśka

13. Data: 2004-09-07 14:50:37

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

A może bluszcz po prostu?

MJ

14. Data: 2004-09-07 14:59:27

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> writes:

> Powiedz to mojemu, bo jakoś nie chce być ekspansywny, jaki był rok
> temu taki jest teraz :(

Zawsze twierdziłem, że Twoje rośliny u nas rosną lepiej :-). Więc nie
ma problemu, przygarnę i tego :-)

A tak poważniej, u nas są dwa: jeden poszedł w rozłogi i z 20 cm^2
opanował jakiś 1 m^2 w tym roku, drugi rośnie zwartą kępą. Ten
pierwszy miał kwiatów może ze 3, ten drugi był nimi obsypany..

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Alosza co żył w Czelabińsku
Uwielbiał był bekać po świńsku.

15. Data: 2004-09-07 15:00:32

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra <m...@m...pl> writes:

> To jak on jest ekspansywny i rośnie w takich warunkach jak pisze
> Grześ, to ja go chcę:-)
> Pewnie połowa grupy ma go na zbyciu;-)

Zamienię za C. suecica :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Słynął pewien młodzieniec z Dorpatu
z niezwykłego wprost charyzmatu.

16. Data: 2004-09-07 17:30:08

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2k6v6m8fk.fsf@sapijaszko.net...

> Zawsze twierdziłem, że Twoje rośliny u nas rosną lepiej :-).

Ja też, ja też to zauważyłam :((

> Więc nie
> ma problemu, przygarnę i tego :-)

Jak niepostrzeżenie sobie wyrwiesz, bo ja nie oddam !!!! :)))

> A tak poważniej, u nas są dwa: jeden poszedł w rozłogi i z 20 cm^2
> opanował jakiś 1 m^2 w tym roku, drugi rośnie zwartą kępą. Ten
> pierwszy miał kwiatów może ze 3, ten drugi był nimi obsypany..

No to ja też poważnie: nie pamiętam czy Wasz rośnie w cieniu czy nie, po
ścięciu jabłonki mój jest na słońcu, uciekać z nim w cień? Czyli zwarty
kwitnie obficie, rozlazły słabiej? No i te przykwiatki jakieś wybrakowane u
mnie są, po dwa zamiast czterech.

Pozdrawiam
Kaśka

17. Data: 2004-09-07 17:38:08

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zamienię za C. suecica :-)

Nie można mieć wszystkiego:-)

Pozdrawiam
Marta

18. Data: 2004-09-07 18:28:47

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| To jak on jest ekspansywny i rośnie w takich warunkach jak
| pisze Grześ, to ja go chcę:-)
| Pewnie połowa grupy ma go na zbyciu;-)

Na mnie nie licz - trzeci raz próbuję i w tej chwili mam jedną łodyżkę z
czterema listkami, uważam, że to sukces. No, ale wilgotnego lasu stanowczo
nie mam:-)

Pozdrawiam, Basia.

19. Data: 2004-09-07 20:00:23

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> writes:

> No to ja też poważnie: nie pamiętam czy Wasz rośnie w cieniu czy
> nie, po ścięciu jabłonki mój jest na słońcu, uciekać z nim w cień?

Uciekaj. Nasz jest w półcieniu, o ile półcień mogą mu zapewnić
półmetrowe mahonie czy niewiele większy jaśminowiec..

> Czyli zwarty kwitnie obficie, rozlazły słabiej?

Tak wyszło..

> No i te przykwiatki jakieś wybrakowane u mnie są, po dwa zamiast
> czterech.

Popatrz na to: http://www.sapijaszko.net/ogrod/wiosna/41.html

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Konferansjer-krótkowidz z Torunia
,,Do pioruna!'' jako ,,Do piorunia!''

20. Data: 2004-09-07 20:03:46

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra <m...@m...pl> writes:

> Nie można mieć wszystkiego:-)

No, przecież Ci nie każę mieć wszystkieg :-). Tobie proponuję
canadensis za suecica :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Był pewien poeta z miasteczka Zakroczym,
Co chciał pisać wiersze, lecz wciąż nie miał o czym.

środek na pędraki - jest coś takiego?
jak?
sosna gatunek
Kuna i babie lato