Okrywowe - nie trujące

21. Data: 2004-09-07 20:17:04

Temat: Re: Okrywowe - nie trujące
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Sapijaszko napisał:

> No, przecież Ci nie każę mieć wszystkieg :-). Tobie proponuję
> canadensis za suecica :-)

Wiem, byle pierwiosnkiem czy dzwonkiem się nie wykupię;-(

Pozdrawiam
Marta

22. Data: 2004-09-08 06:07:57

Od: Freesia <F...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może bluszcz po prostu?
>
> MJ

Ale on jest trujący.

*Freesia*
/Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi/
- Winston Churchil

23. Data: 2004-09-08 07:00:24

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Freesia <F...@N...gazeta.pl> writes:

> Ale on jest trujący.

Bluszcz? Trujący? No to na tej zasadzie wszystko jest trujące.

MJ

24. Data: 2004-09-08 07:04:24

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2isardrbe.fsf@sapijaszko.net...

> Ale lubi jak jest mokro, w naturze rośnie w wilgotnych lasach i na
> bagniskach. A pod świerkami z natury bywa sucho.

Mój rośnie w piasku. Nie narzekam, kilka razy już go podcinałam dla innych.
Słońca też ma sporo, prócz południowego.

Z pozdrowieniami, Maria

25. Data: 2004-09-08 08:49:35

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08.09.2004, o godzinie 09:00:24, Michal Jankowski napisał(a):

> Bluszcz? Trujący? No to na tej zasadzie wszystko jest trujące.

Nie wszystko - są takie, które są bardziej trujące. Hedera helix może być
niebezpieczna dla dziecka.
(Linki http://glinki.com/?l=pk2fbt
i w oryginale
http://www.google.com/search?hl=pl&ie=UTF-8&q=%22hed
era+helix%22+truj%C4%85cy+OR+truj%C4%85ca+OR+truje+O
R+toksyczny+OR+toksyny+-uroda+-cellulit+-kosmetyki&b
tnG=Szukaj
)

*Habeck*
- Schutzbach

26. Data: 2004-09-14 09:04:26

Od: "Tomasz Bauer" <R...@p...hj.rqh.cy> szukaj wiadomości tego autora

Beata Mateuszczyk napisał(a):

> Tak się wydaje nam dorosłym. Ale dzieci sa nieobliczalne. Moja
> koleżanka znalazła w pieluszce dziecka niestrawiony całkiem spory
> liść. Oczywiście kwestii roślin trujących nie należy demonizować,
> ale gdy w domu są małe dzieci lepiej nie sadzić roślin trujących.

Dokładnie. Mojego brzdąca też dopadłem z dziobem pełnym zielska
jakowegoś. Ot, właśnie " w przedszkolu był obiad". Dzieci mają
wyobraźnię :-)

--
Pozdrawiam z pracy :-)
Tomek B.