Data: 2008-04-02 11:21:03
Temat: PRALKA i gwarancja co nic nie daje - prosze o pomoc
Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
czy gwarancja może nie obejmować przedmiotu na który została udzielona?
mam duży kłopot z pralką: pęka jej przedni plastikowy panel, gdzie umieszczone
są wszystkie pokrętła i klawisze.
serwis odmawia naprawy, twierdzi, że części plastikowe nie podlegają gwarancji.
tymczasem po każdym użyciu pralki pęknięcia powiększają się i pojawiają się
nowe - niedługo wszystko spadnie na ziemię a ktoś zostanie np. porażony prądem.
co mogę zrobić? pralka jest na gwarancji.
na jakiej podstawie mogę żądać usunięcia wady (pękającego plastiku, którego
rzekomo gwarancja nie obejmuje)?
jeśli odmówią usunięcia tej wady co mogę robić dalej?
mogę żądać wymiany pralki? - czy tu ma znaczenie, że jej już nie produkują i nie
ma jej w ofercie?
czy mogę żądać zwrotu pieniędzy i oddać im pralkę?
gwarancja kończy się za trzy tygodnie - !!! - co zrobić, żeby nie zostać "na
lodzie",
z zepsutą i psującą się pralką już po gwarancji?
wysłać żądanie usunięcia wady na piśmie za potwierdzeniem odbioru, wraz ze
zdjęciami popękanych elementów?
i w ogóle co dalej, jaki są szanse i jak postępować, na podstawie jakich
przepisów?
bardzo proszę o pomoc
K>N>S>
|