Postulat o krągłych łydeczkach

281. Data: 2011-01-08 00:31:31

Temat: Re: Postulat o krągłych łydeczkach
Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> A to nie był analogowy, kiedy modem wybierał tentam ichni tpsowski numer -
> jaki to, pamiętasz? Bo ja już zapomniałam, tyle lat... Od wielu już lat
> mamy łącze cyfrowe, sam Livebox już jakieś hmmm... pięć? więcej?

Numeru używam do dziś w sytuacjach awaryjnych więc go pamiętam: 0202122
/używam też innych numerów dostępowych - bo jeśli muszę się połączyć na
terenie uczelni a: wifi nie "wpuszcza" lub sypnie się "internet
komórkowy" itp. warto znać takie, których Alma Mater nie blokuje porzy
wyjściu "na miasto" /hehe/
Do dziś wśród połączeń tableta mam także i to stare połączenie Tepsy.

Ale żart mój wynikał z niedoczytania - wydawało mi sie, że gdzieś użyłaś
określenia "internet analogowy" ale piszesz o "łaczu analogowym" - w
istocie było BARDZO analogowe "w tych czasach".

pozdrawiam
vonBraun

282. Data: 2011-01-08 01:05:20

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost wrote:

> Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Obawiam sie, ze nie zrozumiales.

Jeszcze kilka takich sytuacji i będziesz mógł poczuć się jak Glob, czyli
nierozumiany przez wszystkich geniusz...

pozdrawiam
vonBraun

283. Data: 2011-01-08 01:34:12

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun napisał(a):

> Jeszcze kilka takich sytuacji i b�dziesz m�g� poczu� si� jak Glob, czyli
> nierozumiany przez wszystkich geniusz...
>
> pozdrawiam
> vonBraun

Gorzej bym się poczuł jak ktoś by mnie sensownie
określił...przeraziłbym się;)
Ale na poważnie, jak czytam większość postów, to już w pewnym stopniu
zapomiałem o czym jest temat i czytałem to jakbym o kimś innym czytał.
To jest właśnie przyprawianie gęby i to jest niebezpieczne, bo odbywa
się ''Proces'' opinia krztałtuje ciebie zupełnie inaczej niż ty sam
siebie uważasz. Upupanie to przyklejanie bardziej niedojrzałej gęby
niż ty siebie uważasz i ta opinia otoczenia, lepi ci kształt
społeczny, kolejny ze stada zasiala twój kształt , twoją deformację .
I wychodząc pewnego pieknego poranka do sklepu, a sprzedawczyni
pokazuje ci jęzor , szarpie za włosy, piszy i krzyczy.... jak mogłeś
jej to zrobić. Wychodzisz ze sklepu, a sąsiad na twój widok pluje w
ziemię , jego pies nawet jest oburzony moralnie i pokazuje ci tyłek.
Wracasz do domu a tam stoi rada sąsiedzka i ci oznajmiają,.... albo
bydlaku się wynosisz , albo popamiętasz. Plotka ukształowała ciebie
innym niż jesteś, wiesz ze swojego doświadczenia, a rada sąsiedzka to
wyrok.

284. Data: 2011-01-08 05:30:15

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-07 23:14, Ikselka pisze:

> Moze datę źle usłyszałam, ale na pewno zapowiadali, włą,snie podkreslaj,ac
> temat. W 1 albo 2, bo innego nie odbieram :-)

Pewnie w którejś telewizji śniadaniowej, jak zwykle. Bo w zapowiedziach
nazwiska nie ma.

--
Pozdrawiam - Aicha

285. Data: 2011-01-08 05:33:39

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-07 18:32, Ikselka pisze:

> Ponieważ prezerwatywa czyni seks ZAWSZE dostępnym, co ma znaczenie
> szczególne dla strony bardziej "napalonej" a mniej narażonej na

A dlaczego wg Ciebie zawsze jest nią mężczyzna?

--
Pozdrawiam - Aicha

286. Data: 2011-01-08 07:11:21

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-01-07 18:32, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> konsekwencje, co gorsza moze to być niezależne od stanowiska drugiej strony
> - druga strona wobec istnienia prezerwatywy niejednokrotnie jest
> zmuszona/zobowiazana do seksu (niekoniecznie zmuszona fizycznie ale bywa i
> tak), czyli w jakimś sensie używana jak rzecz. I to jest właśnie to
> UPRZEDMIOTOWIENIE. Czyli niezachodzenie warunku równoczesnej zgody na seks,
> tj gdy jedna strona ulega drugiej, jej naciskom różnego typu, sama po
> prostu niekoniecznie mając ochotę na seks w danym momencie. Naciskom tego
> typu np, ze w razie odmowy seksu jakosc zwiazku moze się pogorszyć i może

Prezerwatywa uprzedmiotawia bardziej kobietę czy mężczyznę?

Qra
--
limitowana

287. Data: 2011-01-08 07:13:35

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-01-08 01:12, niebożę vonBraun wylazło do ludzi i marudzi:

Nie kop pana, bo się spocisz.

Qra
--
limitowana

288. Data: 2011-01-08 07:16:37

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości grup

> Ponieważ prezerwatywa czyni seks ZAWSZE dostępnym, co ma znaczenie
> szczególne dla strony bardziej "napalonej" a mniej narażonej na

A dlaczego wg Ciebie zawsze jest nią mężczyzna?

=================
Czy zawsze- to IMO nie. Jednak w większości razów- tak. Zdecydowanie. Wiesz-
trochę się różnimy- kobiety i mężczyźni. Nie wierz feministkom:-).
Weź choćby młodego chłopca i młoda dziewczynę. Organizm jego produkuje cały
czas spermę, która gdzieś musi znaleźć ujście: onanizm, zmazy nocne, itp. U
dziewczyn coś podobnego nie występuje. Według różnych badań do masturbacji
przyznaje się znacznie więcej mężczyzn, niż kobiet- co też wielkości tego
"napalenia" IMO dowodzi.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

289. Data: 2011-01-08 08:19:53

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Numeru używam do dziś w sytuacjach awaryjnych więc go pamiętam: 0202122

Wchodzi ten numer dzisiaj?

> Ale żart mój wynikał z niedoczytania - wydawało mi sie, że gdzieś użyłaś
> określenia "internet analogowy" ale piszesz o "łaczu analogowym" - w
> istocie było BARDZO analogowe "w tych czasach".

Przeciez nawet wyzej pisze - "A to nie był analogowy", to chyba internet
analogowy, a nie lacze. Nie ma czegos takiego jak internet analogowy, a
lacze analogowe dotyczy polaczen glosowych i na dobrze filtrowanym laczu
analogowym nie poleci modem. Okreslenie "analogowy internet" pasuje za to do
jakiejs steampunkowej historyjki.

290. Data: 2011-01-08 08:22:29

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze kilka takich sytuacji i będziesz mógł poczuć się jak Glob, czyli
> nierozumiany przez wszystkich geniusz...

Widze, ze z globem jesztescie wszyscy, nie tylko w kwestii pogladow Kosciola
na sex.

Niezłe jaja...u was tez tak jest?
Jak sie konczy zapatrywanie na tarantule?
Po sasiedzku ktos odkopal - especially for Chiron
How CIA is 'necking' the American Science Revolution.
wnioskowanie nt autora tekstu