Potrawy Islandzkie- pytam i czekam

1. Data: 2002-07-19 06:42:05

Temat: Potrawy Islandzkie- pytam i czekam
Od: "AdamS" <a...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Smakoszy :-) !!!!

Mam pytanie, chciałbym zrobić oryginalne party i zaserwowac potrawy
islandzkie:
Gotowany łeb barani
Kwaszona foczą płetwę
krem ze siadłej krwi (deser)

i tak:
wiem jak zrobic leb barani i juz go zdobylem i zapeklowalem
mam problem z pletwa foki- nie wiem hdzie ja zdobyc :-( prosze pomozcie,
i koleny problem, krem ze zsiadlej krwi jest zbyt kwasny, jak "zsiadac" krew
lub co do niej dodac zeby to takie kwasne nie bylo

pomozcie, najlepiej na priv bo mam klopoty z serwerem news i wszedlem tu
chyba jednorazowo.
ADAMS

1. Data: 2002-07-19 06:57:09

Temat: Re: Potrawy Islandzkie- pytam i czekam (OT)
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"AdamS" <a...@o...com.pl> wrote:
> [...]
>i koleny problem, krem ze zsiadlej krwi jest zbyt kwasny, jak "zsiadac" krew
>lub co do niej dodac zeby to takie kwasne nie bylo

........a ja myslalam ze mam problemy......Inni to maja
problemy.......:)

Jezeli nasza grupe czyta Bjorg to tylko w niej nadzieja

AgataW zatkana po najdziwniejszym mailu w tym lipcu

1. Data: 2002-07-19 07:04:23

Temat: Re: Potrawy Islandzkie- pytam i czekam
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>.........a ja myslalam ze mam problemy......Inni to maja
>problemy.......:)

Bjork a nie Bjorg

Gdyby jednak nie udalo sie z tymi "dodatkami" mam kilka innych
pomyslow.......

http://www.islandia.org.pl/przepisy.html
http://www.islandia.org.pl/kuchnia.html

http://akson.sgh.waw.pl/~jk20340/sknks/islandia.html

AgataW.

1. Data: 2002-07-19 07:10:39

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 19 Jul 2002 06:57:09 GMT, AgataW <a...@g...com.pl>
wrote:

>........a ja myslalam ze mam problemy......Inni to maja
>problemy.......:)
>
>Jezeli nasza grupe czyta Bjorg to tylko w niej nadzieja
>
>AgataW zatkana po najdziwniejszym mailu w tym lipcu

chyba nie tylko w lipcu..

malo tu Islandczykow na tej grupie, zdaje sie tez ze modna od
roku Islandia na urlopiki jeszcze nie stala sie modna w PL

mnie troche niedobrze od tego krwistego deseru...wprawdzie mialam
kiedys bardzo milego korespondenta z Reyikjaviku ale mi raczej
czekolade dawal a nie pletwy

Trys, z lekka oszolomiony
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-07-19 07:17:07

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>mnie troche niedobrze od tego krwistego deseru...wprawdzie mialam
>kiedys bardzo milego korespondenta z Reyikjaviku ale mi raczej
>czekolade dawal a nie pletwy

..a moze to nie byly czekoladki tylko........hrútspungur ?

AgataW - Oooo Jezus jaka wredna....... :O"

1. Data: 2002-07-19 07:29:58

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 19 Jul 2002 07:17:07 GMT, AgataW <a...@g...com.pl>
wrote:

>..a moze to nie byly czekoladki tylko........hrútspungur ?
>
>AgataW - Oooo Jezus jaka wredna....... :O"

no wiesz?????? nie, no, jak tak mozna od rana...co na to baran?
aaa, zapomnialam, juz bez glowy , to mu wszystko jedno. i to byla
czekolada, wiec ten hrútspungur musialby byc prasowany..z reszta
moze ...

Trys, ktoremu zdecydowanie gorzej...
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-07-19 09:32:30

Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam .
To chyba żart aż mnie zamdliło.Podaj jeszcze oczy baranie gotowane,.

--
pozdrawiam Ela

1. Data: 2002-07-19 10:05:48

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 19 Jul 2002 11:32:30 +0200, "Elzbieta Luczynska"
<E...@a...waw.pl> wrote:

>Witam .
>To chyba żart aż mnie zamdliło.Podaj jeszcze oczy baranie gotowane,.

obawiam sie, ze ta glowa barania jest kompletna, z oczami i do
tego, zebybylo juz naprawde elegancko, przepolowiona

Trysia, z deczka zielonkawa po brzegach
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-07-19 10:29:12

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> napisał w
wiadomości news:ah8mbg$cvp$1@pingwin.acn.pl...
> Witam .
> To chyba żart aż mnie zamdliło.Podaj jeszcze oczy baranie gotowane,.

Baranie oczy to nie islandzka akurat specjalność tylko gruzińska (generalnie
rzecz biorąc raczej kaukazka, choć w Gruzji mnie tym kiedyś częstowano).
Pozdrawiam ;-)
Janusz

1. Data: 2002-07-19 10:37:18

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Baranie oczy t, choć w Gruzji mnie tym kiedyś częstowano).
>Pozdrawiam ;-)
>Janusz

noiconoico?????????

Trys