Potrawy Wigilijne dla Karmiacej mamy

Data: 2004-12-18 17:29:38
Temat: Potrawy Wigilijne dla Karmiacej mamy
Od: "J&J" <d...@b...com>

Witam Serdecznie
Wedle prognoz lekarskich lada moment bede rodzic. Planuje oczywiscie
karmienie piersia i tu sie zaczyna klopot. Oczywiscie zdaje sobie sprawe z
diety jaka mnie czeka, szczegolnie w pierwszych miesiacach zycia Szkraba,
ale mimo to chcialbym miec prawdziwa wigilie z zastawionym stolem. Moj
Kochany maz obiecal przebrac sie za kucharza i przygotowac wszystko co sobie
zazycze. Tylko ze ja nie wiem co mam sobie zazyczyc.
Moze ktos z was ma pomysl na potrawy swiateczne odpowiednie dla karmiacej
mamy :) w pierwszych dniach po porodzie?
Oczywiscie zdaje sobie sprawe, iz moge zjecs odrobinke wszystkich potraw,
mimo to wolalabym juz uszykowac cos odpowiedniego a zarazem pasujacego do
Swiat Bozego Narodzenia.
Jak narazie zaplanowalam rosolek z kurczaczka z makaronem, gotowana
marchewke, ciasto drozdzowe- rogale i bylki z kruszonka i twarogiem. A
potem...no wlasnie - co radzicie :) co polecacie?

Takie Swieta ma sie raz w zyciu - wiec chce je zaplanowac dokladnie.

Pozdrawiam
J&J