Prosze o pomoc uchowa, bo sam sobie nie daje rady..

From: Proximm <p...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Prosze o pomoc uchowa, bo sam sobie nie daje rady..
Date: Sat, 21 Sep 2002 19:11:52 +0200
Sender: p...@p...onet.pl@pa132.nowy-sacz.sdi.tpnet.pl

Czesc.
Mam chyba najpowazniejszy problem w moim zyciu. Pamietajcie -
ozecie klnac na mnie, kopac w dupe i tym podobne rzeczy, pod
warunkiem, ze mi to pomoze..
Opisanie mojego problemu bedzie wymagalo zwierzenia sie z czesci
mojego zycia. Trudne to, ale nie mam gdzie szukac pomocy, a nie chce
podjac samemu tak waznej decycji.
Otoz pisalem kiedys, ze boje sie wyjazdu moje dziewczyny na studia w
Krakowie. Niestety teraz stalo sie to faktem - wyjezdza za tydzien do
Krakowa o 100 km ode mnie. Ja mam tu prace, dom z rodzicami i studia
zaoczne (filia agh). Kiepsko mi idzie na studiach, jestem po
dziekance. Mam pare egzaminow w plecy. Boje sie, ze nie zdam i polece
do woja, ale to na drugim planie. Rozwazalem wyjazd za nia do Krakowa.
Znalezc mieszkanie, prace, przeniesc sie ze studiami. Moze to nie tak
duzo, ale ojciec bezrobotny, musze czasami dokladac do rodzinnego
budzetu.
Ona jest dla mnie idealna. Przez ten rok, co z nia jestem byly tylko
szczesliwe chwile. Kocham ja, ale chyba bardziej sie boje tej rozlaki.
Ja glownie okazuje uczucia poprzez dotyk (jestem kinestetykiem), co
wiaze sie z czestymi spotkaniami. Zadeklarowala, ze bedzie przyjezdzac
na weekendy. Co mi z tego, jak co 2 weekend mam studia do 17.00 i
czasami prace w soboty. Przebywanie w jej towarzystwie, po to by
wzdychac po meczacym dniu to nie najlepsza perspektywa zarowno dla
niej jak i dla mnie.
Probuje zakonczyc ta milosc. To chyba najbardziej zwyrodniala mysl,
jaka tu slyszycie.. Przezylem juz w zyciu dwie milosci na odleglosc.
Niestety z nienajlepszymi skutkami. Przysieglem sobie, ze nigdy
wiecej. Lecz nie o ta przysiege sie tu rozchodzi. Do tego stopnia
ograniczylem sie, ze nawet nie rozmawialem na internecie z ludzmi
spoza mojego miasta.
Z doswiadczenia innych wiem, ze takie wyjazdy koncza takie milosci.
Spotka jakiegos bardziej atrakcyjnego faceta niz ja i papa. Nie chodzi
o to, ze jej nie ufam, ale wiele czasu, odkad jestem na internecie (7
lat) spedzilem na rozmowie z ludzmi i wiekszosc takich par sie
rozstawalo po wyjezdzie jednego partnera na studia.
Zawsze uwazalem, ze tworze z nia idealny zwiazek. Teraz robie
wszystko, by temu zaprzeczyc, abym patrzyl negatywnie na to wszystko.
Spotkanie raz na tydzien mi nie wystarczy. Potrzebuje ciaglego
kontaktu..
Zupelnie sie obnazylem przed wami, ale nie wiem gdzie szukac pomocy.
Moze powiecie mi cos ze swojego doswiadczenia? Wystarczy pare slow.
Moze odmienia moj stosunek do tych beznadziejnych mysli?
Nie wiem co wiecej napisac, wyniszczony juz dzis jestem po tym dniu
pelnym problemow, mysli, westchnien i ciszy.
Dziekuje z gory za pomoc.
Proximm
"Dlaczego wszyscy w kolo narzekaja na zycie??"
GG: 34929; Tlen ID: Proximm; IRC: #nowysacz