Przedstawiam: spadkobiercy Wisi

641. Data: 2012-02-13 22:10:54

Temat: Re: Przedstawiam: spadkobiercy Wisi
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Stalker napisał(a):

> A skąd. Zdecydowanie wolę takie rozwiązania jak prezydenta Luli.
>
> Bo choć cieszy fakt, że potrafisz odnaleźć w sieci artykuł sprzed 16
> lat, to warto żebyś zapoznał się też z OBECNĄ sytuacją Brazylii:
>
> http://www.wsipnet.pl/kluby/geografia_ekstra.php?k=9
52&id=9842

> Stalker, coś mi się wydaje, że aborcja nie będzie tam jednak
> potrzebna...

Mój artykuł jest aktualny, jest napisane że to bogaty kraj ale
bogactwo hujku mają nieliczni a reszta to biedota, może przeczytasz
zamiast bzdury wklejać, które są na być może i nie dotyczą zupełnie
tematu, bo jeśli, to tylko bogaci się wzbogacą, jak jest w tej chwili.
Mała garstka bogatych reszta biedota, a kraj jest uznawany za bogaty.

642. Data: 2012-02-13 22:17:39

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Lut, 23:10, glob <r...@g...com> wrote:

> [...]
> tematu, bo jeśli, to tylko bogaci się wzbogacą, jak jest w tej chwili.
> Mała garstka bogatych reszta biedota, a kraj jest uznawany za bogaty.

Twój artykuł pochodzi z 1996 roku zanim w Brazylii nastał prezydent
Lula da Silva
i w ciągu dekady odmienił Brazylię....

Jak mówią Brazylijczycy, odwrotnie niż w Chinach siłą napędową jest i
będzie rynek wewnętrzny.
Będzie komu pracować i konsumować...

Stalker

643. Data: 2012-02-13 22:25:51

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Stalker napisał(a):

> [...]
> Lula da Silva
> i w ciągu dekady odmienił Brazylię....
>
> Jak mówią Brazylijczycy, odwrotnie niż w Chinach siłą napędową jest i

Chiny są jedną z najbogatszych gospodarek świata, więc to nie
rozwiązało problemu-
Brazylia są jednym z najbogatszych krajów świata, to nie rozwiązało
problemu-
Piszesz nie na temat, bo temat to przeludnienie, a bogactwo mamy w
obu gospodarkach, bo sukces przekłada się na brak etyki i oba kraje im
będą miały więcej sukcesów tym mniej etyki, dlatego bogactwo jest
tutaj paradoksalnie przeszkodą. A przynajmniej niedotyczy tematu. Jak
narazie jesteś gnojem który chce strzelać do dzieci.

644. Data: 2012-02-13 22:40:24

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Stalker napisał(a):

> [...]
> Lula da Silva
> i w ciągu dekady odmienił Brazylię....
>
> Jak mówią Brazylijczycy, odwrotnie niż w Chinach siłą napędową jest i

Żaden nawet najbogatszy kraj świata nie poradzi sobie z
przeludnieniem. Bo wtenczas pieniądze ma tylko garstka a reszta
niepoczytalnie się rozmnaża, więc ta garstka się odcina. Bo problem tu
trzeba załatwiać aborcją , antykoncepcją.
Chiny- Bogate. Brazylia-Bogata
Ale problem jest i jak narazie w brazyli walą do dzieci, więc ja już
wole Chiny bo przy aborcji usuwa się jedynie zlepek komórek. Ty
Żeźniku.

645. Data: 2012-02-13 23:46:20

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):

> [...]
> tutaj paradoksalnie przeszkodą. A przynajmniej niedotyczy tematu. Jak
> narazie jesteś gnojem który chce strzelać do dzieci.

Pewnie i tak nie rozumiesz ,za trudne dlaczego w bogatej brazyli
konają z głodu dzieci?
Dlaczego w bogatych Chinach wprowadza się postulat jednego dziecka?
Dla ciebie kasa wszystko załatwi boś prostak, a tu bum niczego nie
załatwiła, co wytrzesz , jak to?

1. Nikt , żadne bogactwo nie poradzi sobie z przeludnieniem, bo
niepoczytelnego rozmnażania żaden najmocarniejszy kraj nie utrzyma,
więc Brazylia ma małą garskę bardzo bogatych, którzy izolują się od
reszty i interesują ich dalsze sukcesy, więc nici z etyki. Oni nie
rozwiążą problemu,bo tu potrzebna jest etyka, która wyjdzie do
biednych ludzi i będzie ich uczyła jak się zabezpieczać, więc mając
mniej dzieci, wszyscy znajdą zatrudnienie. Zastopujemy wywalanie
dzieci na ulicę. W brazyli rządzi kk więc etyka urodzin jest
utrudniona.
2. Chiny jedna z najbogatszych gospodarek świata i co nie stać ich na
dzieci? Nie stać, bo jak masz stówę i tysiąc dzieci to za cholerę ich
nie nakarmisz, a gdy masz pięć złotych jedno nakarmisz.
Aborcja spowodowała że tam nie strzela się do dzieci jak w brazyli i
nie wywala przez okna, czyli tu trzeba walczyć z kulturą synostwa i
bardziej naciskać na antykoncepcję, bo po co aborcja jak mamy dobrze
funkcjonującą antykoncepcję i po latach Chiny będą taką europą w
której będzie mniej dzieci niż starszych i wtenczas Chiny obcych będą
przyjmować do pracy.

646. Data: 2012-02-14 00:49:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Feb 2012 12:15:52 -0800 (PST), glob napisał(a):

> Może to też ktoś z Kielc, może mąż? .To by się nawet zgadzało że temat
> seksu mu przeszkadza, bo by chciał i nie może i Ikselcia też by
> chciała ale on nie może. To by coś już wyjaśniało.:)))

No daj spokój, przed chwilą grzmialeś, ze 45-letni Wokulski by sobie z Izą
pohasał i ona uspokoiłaby się. To ile Ty lat byś mu dał na to hasanie z
25-latką? 333-)
--

XL

647. Data: 2012-02-14 01:00:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Feb 2012 12:43:12 -0800 (PST), Stalker napisał(a):

> (...)
> Tymczasem spowodowała kolosalne zachwianie sytuacji demograficznej i
> wynikające z tego problemy
> (porwania kobiet na żony, etc. - BTW polecam świetny film na ten temat
> "Ślepa góra").
>
> Stalker, i ten skutek był niezamierzony

A jesteś pewien, ze tego nie ma w tamtejszej tradycji? - bo Marco Polo
opisywał takie zwyczaje tamtejsze.
Ponadto także praktyki Wikingów były takowe, nie mówiac o Rzymianach - vide
choćby głośne porwanie Sabinek. "Instytucja" branki była dosyć znana, nawet
w naszej kulturze.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Branka_%28kobieta%29
Nie mówiąc już o ludowych zwyczajach (porwanie i wykup panny młodej) jako
jej pozostałosciach - u nas.
--

XL nie negujac problemu, ale szukając jego podwójnych źródeł w Chinach

648. Data: 2012-02-14 01:20:27

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Lut, 01:49, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> pohasał i ona uspokoiłaby się. To ile Ty lat byś mu dał na to hasanie z

Niektórzy mają siedemdziesiąt i hasają a inni czterdzieści i już nic a
nic . Zresztą teraz podobno mężczyźni w jednej trzeciej już koło
trzydziestki nie hasają....może stres zadaniowy może złość?

649. Data: 2012-02-14 01:46:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Feb 2012 17:20:27 -0800 (PST), Nemezis napisał(a):

> Niektórzy mają siedemdziesiąt i hasają a inni czterdzieści i już nic a
> nic . Zresztą teraz podobno mężczyźni w jednej trzeciej już koło
> trzydziestki nie hasają....może stres zadaniowy może złość?

Aaaaa, no to jesteśmy w domu - nie sądź po sobie 33333-)
--

XL

650. Data: 2012-02-14 03:20:41

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> Dnia Mon, 13 Feb 2012 17:20:27 -0800 (PST), Nemezis napisaďż˝(a):

Izďż˝

> Aaaaa, no to jeste�my w domu - nie s�d� po sobie 33333-)
> --
>
> XL

Nie sądze czytałem, mnie natura umieściła w płci, po prostu globik
jest bardzo namiętny.

funfela Wisi promuje mlodziezy odpowiedzialne macierzynstwo :)
Na życzenie Szymborskiej pogrzeb będzie świecki
Szymborska nie żyje.
ORIENTACJA NEKROFILNA I BIOFILNA W KONCEPCJI RADYKALNEGO HUMANIZMU.
ACTA i GMO mają wspólny mianownik?