Przepuklina - śluz w moczu

From: Chorowitek <m...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Przepuklina - śluz w moczu
Date: Wed, 23 Jan 2008 12:43:13 -0800 (PST)

Kilka godzin temu poczułem że przepuklina zeszła mi bardziej do
moszny, zaczęła mnie jakby ściągać" nerka i pojawił się śluz
wyciekający z penisa. Chyba mam ostro przejebane tym razem. Na
szczęście (w nieszczęściu) jutro mam termin USG (czekałem 1,5 miecha)
może dożyje do tej 15. Czy ktoś mógł by coś poradzić. Mam zapierdalać
na pogotowie?
Przepraszam za wulgaryzmy, ale straciłem cierpliwość.