Pyszny sos do salaty

51. Data: 2017-03-17 10:31:29

Temat: Re: Pyszny sos do salaty
Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-03-17 o 09:30, XL pisze:

> Ale żart, ale żart.

Niestety nie, niestety...
pozdr
Stefan

52. Data: 2017-03-17 13:30:10

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-03-17 o 08:54, stefan pisze:
> Moje dwie teściowe nie były trzymane w klatkach, raczej na wolnym
> wybiegu a i tak leżą na cmentarzu. Już nigdy nie chcę teściowej -
> wątroba z żalu nie wytrzymałaby...
Hahahahahaha
Ja też nie chcę i teściowej i teścia.

--
animka

53. Data: 2017-03-17 13:32:36

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-03-17 o 07:00, Trefniś pisze:

> (...)
>
> A miała ubranko na zimę?

Widziałeś wilczurka w ubranku? :-)

--
animka

54. Data: 2017-03-17 13:33:41

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-03-17 o 08:37, XL pisze:

> Nie ma znaczenia, czy z importu. O tej porze krajowe są szklarniowe i
> pędzone nawozami, a importowane to kolejna wielka niewiadoma.

> Twarde i bez smaku. Głąby mają niczym kapusta. W ogóle mnie nie nęcą. Nie
> ma to jak krajowe truskawki w sezonie.

Tak.

--
animka

55. Data: 2017-03-17 13:47:04

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.03.2017 o 13:30, Animka pisze:

> Ja też nie chcę i teściowej i teścia.

Oj, jak ja bym chciała teściową. Przydałaby mi się teraz...

Ewa

56. Data: 2017-03-17 15:13:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> Widziałeś wilczurka w ubranku? :-)

Tylko małe psiopodobne pokurcze chodzą w ubrankach - prawdziwy pies tego
nie znosi ani nie potrzebuje. A wilczury to najprawdziwsze z prawdziwych
piesów - no i oczywiście mój bernuś, Misiek :-))

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

57. Data: 2017-03-17 15:13:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:
> Hahahahahaha
> Ja też nie chcę i teściowej i teścia.

A ja owszem, a ja tak...

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

58. Data: 2017-03-17 15:21:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Oj, jak ja bym chciała teściową. Przydałaby mi się teraz...

Tylko dlatego, że masz małe dziecko?
:-/
Dla mnie oboje Teściowie byli wielkimi autorytetami. Pomimo tego, że (choć
bardzo chcieli) do dzieci niebałdzo, bo chorowali i byli słabi, więc nie
chciałam ich nigdy bezpośrednią opieką nad dziećmi obciążać. Za to
wszystkie inne aspekty teściowania i dziadkowania były przeze mnie
wykorzystane - bo byli najlepszymi teściami i dziadkami na świecie. Zawsze
służyli mi/nam radą, pomocą. Tyle lat ich już nie ma, a codziennie za Nimi
tęsknię nie tylko ja, a także dzieci - już mocno dorosłe.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

59. Data: 2017-03-17 21:00:31

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL i...@g...pl ...

iertelne-zatruc

> W związku z tym, że uważasz mówienie o szkodliwości e.coli za
> niezweryfikowane.

Obawiam się ze nie zrozumiałas...

> No - jakąś pewnie masz, skoro uważasz szkodliwość E.coli za
> niezweryfikowaną.

Mylisz własna nieumiejetnosc czytania ze zrozumieniem z moimi poglądami.

--
Pozdrawia... Budzik
Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

60. Data: 2017-03-17 21:44:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> Użytkownik XL i...@g...pl ...

iertelne-zatruc

> Obawiam się ze nie zrozumiałas...

> Mylisz własna nieumiejetnosc czytania ze zrozumieniem z moimi poglądami.

Najprawdopodobniej jednak to Ty wyrażasz się niejasno. Poćwicz.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

Drożdże w płatkach
Re: FREE CLASSIFIEDS
Jaki jest pszelicznik papryki ostrej w proszku na świeżą?
Cytryny na ostro?
wieprzowina z Aldi