Q: Jakie wino do poledwiczek w miodzie?

1. Data: 2003-12-30 22:40:03

Temat: Re:OT BPDB:)
Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości
news:bssub3$nkq$1@inews.gazeta.pl...

> Bardzo Przepraszam, Ale Nie Mogłem Się Powstrzymać.
> In My Not So Huble Opinion (moim nieskromnym zdaniem)
> Takie sobie pogaduszki... ;)

BPDB;) ( Bardzo Pieknie Dziekuje Basiu)

> pa, BasiaBjk OT

Serdecznosci
Dorota

1. Data: 2003-12-31 07:14:13

Temat: Re: Q: Jakie wino do poledwiczek w miodzie?
Od: APS <a...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek D." wrote:
> Jutro, w ramach mini-sylwestra chcialbym zrobic poledwiczki w miodzie
> (wg Maklowicza). Kiedys robilem i smakowaly. Jakie wino polecacie?

Dziekuje wszystkim za rady wzialem je sobie do serca i dzisiaj zaraz po
pracy wyruszam na poszukiwania wskazanych win. Mam nadzieje, ze do
polnocy zdaze ;-)

Wszystkim zycze wszystkiego lepszego w nadchodzacym roku :-)))

Marek D.

Zolty ser ...
używanie przypraw
Surówka z czerwonej kapusty
Zostawcie w spokoju tę biedną kobiet
Paluszki krabowe do sałatki - PANIEROWAĆ I SMAŻYĆ???