RE: Jestem na glodzie

Data: 2003-08-07 11:39:25
Temat: RE: Jestem na glodzie
Od: j...@w...pl (Joanna Michalska)

> Fakt, troche niejasno to napisalismy. Nie jestem w szoku
> tylko troche mniej
> spie niz bym chcial... ;-)
> Na skorze coreczki pojawily sie krostki i zeby wyeliminowac ewentualna
> alergie zona meczy sie z dieta. Niedlugo bedziemy core testowac jak
> zareaguje na wprowadzane do diety pokarmy, ale poki co mozna przeciez
> przekosic cos slodkiego.
>
> Dzieki za przepisy.
>
> pozdr
> J&G&J

Witam
Nie piszesz gdzie te krostki się pojawiają a może to są potówki teraz jest
bardzo ciepło a niedoświadczony rodzić może dzieciaczka przegrzać i mama
niepotrzebnie z dietą się ćwiczy. A co do diety to dużo gotowanego jeść a ze
słodyczy to suszone owoce np. jabłka albo pieczone, można też porzeczki dużo
witamin mają co do ciast to chyba drożdżowe może być co prawda jajka ma ale
bez przesady żeby ich tak dużo było.
Pozdrawiam ze smakiem Asia M. z Olsztyna