RE: Piersi z indyka inaczej...?

Data: 2002-10-18 09:26:12
Temat: RE: Piersi z indyka inaczej...?
Od: j...@s...pl (Joanna Michalska)

>Witam!
>Jak w temacie, ale tak w miare tradycyjnie. Macie cos sprawdzonego,
>smacznego i niezbyt skomplikowanego?

Witam!
Ja właśnie dzisaj na obiad robię de Volaille z piersi indyczych z mozarellą
w środku i odrobiną masełka. Po rozbiciu mięska i ułożenia nadzienia zawijam
obtaczam najpier w mące potem w jajku a na koniec w bułce tartej i wrzucam
do rądla na głęboki olej. Jest świetny ponieważ ser w środku trzyma całóść i
się fajnie ciągnie a moje dzieciaki strasznie to lubią . Do tego biały ryż i
duszona marchewka na słodko . Smacznego życzy Asia M.