Ratunku, wegańska uczta

281. Data: 2014-10-26 11:21:26

Temat: Re: Ratunku, wegańska uczta
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-10-26 11:14, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Można. Nigdy mi jednak do głowy nie przyszło, by pospolity dwubułczan
> serowy, włożony dziecku do tornistra, nazywać "bułką faszerowaną".
> Nawet jak się tam napakuje dajmy na to pasty jajecznej, to też nie.

No i z mojej strony wtopa-fopa, bo nie pomyślałam o tak powszechnym
faszerunku... wstyd mi... ach...

> Gołąbka nazywają czasem "kapustą faszerowaną". Nie wiem czy słusznie.
> Bo inne ptactwo drobne faszeruje się często -- ale to na czym innym
> polega.

To jest w ogóle wielka dla gołąbka obraza, że się go z kapustą i ryżem
skojarza.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

282. Data: 2014-10-26 11:23:07

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-10-26 11:15, obywatel Alek uprzejmie donosi:
> [...]
> wszyscy wcinają aż miło a jedna osoba siedzi przy szklance wody,
> dosłownie. Tego nie zje bo w tym jest coś, a innego nie ruszy bo jest w
> nim coś innego. Niby błahostka, ale jednak przykrość.
> Innym razem scena w restauracji. Goście zajęli stolik, kelner przynosi
> kartę i zaczyna się analiza dań. To nie, tamto nie, macie coś
> wegecośtam? (Nie pamiętam o którą odmianę choroby im chodziło.) Mamy
> tylko to, co w karcie. Co to za podła knajpa! I darcie ryja na pół sali.
> A już najgorsi są neofici, miałbym i o tym opowiastkę, ale to w każdej

Myślę, że w każdej religii znajdą się chami i prostacy.

283. Data: 2014-10-26 11:27:55

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-10-26 10:50, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Słowa te rozbrzmiały w całym lesie. Dało się też słyszeć coś, co można
> było wziąć za echo. Zza pobliskiego jałowca dobiegła stłumiona odpowiedź
> przebijająca się przez trzask łamanych patyczków:

> Był to gajowy Marucha, który wracal do domu z dopiero co upolowanym
> zającem pod pachą.

Biedny Zając.
Pewnie go Marucha wyyyyyy...

284. Data: 2014-10-26 11:30:19

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Basia napisała:

> Przebywanie, a przebywanie.

Przebywanie, a przybywanie -- jak komuś od tej kuchni zacznie
przybywać, to wtedy ma asumpt do rozważań nad szkodliwością.

Jarek

--
Przybyli ułani pod okienko,
Przybyli ułani pod okienko,

285. Data: 2014-10-26 11:32:36

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-10-26 11:30, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Przebywanie, a przybywanie -- jak komuś od tej kuchni zacznie
> przybywać, to wtedy ma asumpt do rozważań nad szkodliwością.

Merlin M. miała rację

> Jarek
>
> -- Przybyli ułani pod okienko, Przybyli ułani pod okienko, Pukają,
> wołają: "puść panienko! Stukają, wołają: "puść panienko!

I puściła się była.

kręć się kręć wrzeciono...

286. Data: 2014-10-26 11:34:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Oct 2014 01:15:16 +0200, Fragi napisał(a):

> Ech... Ryby to mięso! :)

He he - zwłaszcza wtedy, kiedy się chce czepić mojego piątku 33333-)

287. Data: 2014-10-26 11:35:03

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bbjk" napisał w wiadomości grup

W dniu 2014-10-25 21:41, FEniks pisze:

> Tilapii nigdy nie jadłam, ale na oko to nie widzę podobieństwa do soli,

Bo to trzeba mieć szczególne oko.

Bardzo lubię tłuste ryby, np halibuta, choć tak, jak Qra uogólniła -
wszystkie lubię. Z tymi tłustymi paradoks, bo tłuste mięso innych
stworzeń trudno mi tknąć.
*******************************
tak wspomnieniowo o halibucie:
pod koniec ery Gomułki (początek Gierka?) moi Rodziciele wyjechali do
sanatorium zostawiając mnie i młodszą o 3 lata siostrę (wtedy 15-16 lat).
Zostawili kochanej siostrzyczce kasę (bo się musi uczyć gospodarstwa). No i
się uczyła... przez trzy tygodnie na zmianę był dorsz i halibut, halibut i
dorsz, smażony, opiekany, marynowany, na śniadanie, obiad i kolację.
Tłumaczenie: mama zostawiła mało kasy i musimy oszczędzać! taka oszczędliwa
sie zrobiła, że z zaoszczędzonych pieniędzy płaszczyk na zimę sobie kupiła!!
A Matula popłakała się ze śmiechu. Zgadnijcie co Matula zrobiła na obiad?
ha, ha, halibuta!!!
Potem się wyprowadziłem, a potem halibuty przestały bywać w sklepach :(((
pozdr
Stefan

288. Data: 2014-10-26 11:44:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Oct 2014 08:26:12 +0100, Qrczak napisał(a):

> Najpewniejsza świeża ryba to jest taka osobiście złowiona.

No. Tylko że MŚK jakoś nigdy jeszcze soli osobiście nie złowił 3-)

289. Data: 2014-10-26 11:47:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Oct 2014 08:28:07 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-10-26 01:15, obywatel Fragi uprzejmie donosi:

> Nie w piątek.

Też w piątek, jak najbardziej - mięso to mięso. Zanim się jednak zacznie
głupio czepiać merytoryki, warto się samemu dowiedzieć, dlaczego to właśnie
TO mięso jest wyłączone z zakazu.

290. Data: 2014-10-26 11:48:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Oct 2014 08:29:14 +0100, Qrczak napisał(a):

> Nie jadłam.
> A Ty jadłaś?

Ba, nawet BYM nie.

Muszki :-)