Re[2]: [bylo: Porozmawiac o..] ...mistycyzmie?

From: m...@p...onet.pl (meavox)
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re[2]: [bylo: Porozmawiac o..] ...mistycyzmie?
Date: 12 Jun 2002 20:44:44 +0200

hej,

Wednesday, June 12, 2002, 5:07:23 PM, Pyzol wrote:

> [...]
[cut]

P> W pozbyciu sie "nieprzyjemnej" swiadomosci uniwersalizmu

'nieprzyjemna swiadomosc uniwersalizmu oddam w dobre rece?':)
eh, to ja poprosze podwojna porcje..

P> i bezdyskusyjnosci kilku zakazow?

zakazy, nakazy tudziez wizerunki boskie okresla _religia_,
ew. prawo. ale przeca my nie o tym..

P> - Nie zabijaj?
P> A wlasciwie dlaczego nie?

P> - Nie cudzoloz?
P> Bo co? Phi! Zacofanie!

P> - Nie bedziesz czcil bogow innych?

a swoja droga, zakaz czy bezdyskusyjnosc bardziej uwiera?

P> Oj, wielkie tam mecyje, ja mam rodzine i musz e ja wykarmic, a ten Pan Bog
P> to mi tylko przeszkadza ze swoim "Nie kradnij".

a nie policja?

P> Jaki Bog? ALE nikt go nie widzial!

bog, absolut, zasada porzadkujaca, zwal jak chcial..
tak czy siak argument 'efektu optycznego' jest marny.;)

pozdroofka,
goska

p.s. jedna z moich odpowiedzi gdzies sie w sieci zablakala.
poki co dam jej szanse, jutro wysle kopie.