Re: 3 lata po ślubie...

From: "Dunia" <d...@n...net>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: 3 lata po ślubie...
Date: Wed, 28 May 2003 16:25:49 +0200

>Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości
>jest

>wtedy

>źle mnie zrozumiałaś :)

To ty w ogole nic nie zrozumialas...

ale nie nazwałabym dobrym traktowaniem mówienia do
>kogoś jesteś gruba

moj TZ nigdy nie powiedzial mi, ze jestem gruba. Skad toi wzielas ?

i zamykania przed nim lodówki

????

, to po prostu śmieszne

Co ? Ze w trosce o moje zdrowie proponuje mi jogging zamiast czekolady ?

>końcu jesteście dorośli

No i co to ma do rzeczy ?

a z wiekiem ludzie się fizycznie zmieniają, jeśli
>facet ma obsesję na punkcie twojej figóry i wyglądu to na przyszłość to
>dobrze nie rokuje.

He ?????? Proponuje czytac uwazniej (a i sprawdzanie pisowni tez by sie
przydalo...): _ja_ poprosilam swojego TZ, zeby pomogl mi kontrolowac moje -
wynikajace ze stresu - lakomstwo. I tyle. Ani mniej, ani wiecej.

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl