Re: Ach ten dyktator!

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.pregierz,pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Ach ten dyktator!
Date: Tue, 8 Dec 2015 17:29:55 -0600

"nawrakm" <n...@d...pl> wrote in message
news:n47ouj$4cb$1@speranza.aioe.org...

> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message
net...

> Ile płacisz za wyszukanie dokładnych danych?

Zero. Ale przydałyby się tu dane, z jakiegoś wiarygodnego źródła.
Bo wypowiedź "że są wielokrotnością" niewiele mi mówi...

Na przykład wiem, że milimetr jest wielokrotnością metra, mimo
że jest od niego mniejszy. Współczynnik tej wielokrotności to 1/1000.
Kilometr też jest wielokrotnością metra. Więc nie wiadomo co z tym RTG.

Ghost tak właśnie "dyskutuje" - sam unika konkretów a konkretów
wymaga od innych... Sam mówi nic nie mówiąc ale pyta innych śmiało.