Re: Alice Miller oo przemocy

Date: Fri, 05 Jul 2013 07:30:20 +0200
From: Lebowski <lebowski@******.net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Alice Miller oo przemocy
<kr4e3u$ifd$1@portraits.wsisiz.edu.pl>

W dniu 2013-07-04 20:15, LeoTar pisze:

> Użytkownik "Lebowski" <lebowski@******.net> napisał w wiadomości

> Nie zgadzam się z Tobą codo tego, że szacunek ma wynikać z wiary w
> przykazania. To ma wynikać z wewnetrznej potrzeby dziecka. Nie może być
> przedmiotem nakazu. Dziecko od urodzenia ufa i szanuje a dopiero proces
> wychowawczy oparty na "czarnej pedagogice" niszczy ten szacunek dziecka
> dla rodziców. I wówczas istotnie potrzebny jest nakaz. Rodzice niszczą
> naturalny stan dziecka a później domagają sie szacunku dla siebie.
> Dlatego zapytałem czy masz dzieci, czy doswiadczyłeś ufności dziecka do
> [...]

Nie napisałem, że szacunek ma wynikać z wiary w przykazania i prawdę
mówiąc nie bardzo chce mi się dalej dyskutować z Tobą, jeśli masz ciągle
projektować na mnie swoje tak rażące ograniczenia.
A jeśli nadal będziesz trwał przy tak idealistycznym podejściu do
wychowania to nie zdziw się jak zobaczysz kiedyś swoje dzieci na czele
parady równości czy jakiejś pikiety domagającej się związków partnerskich.