Data: 2004-12-29 20:43:34
Temat: Re: Alimenty
Od: "Nixe" <nixe@fałpe.peel>
Pokaż wszystkie nagłówki
idiom pisze:
> A ta osoba sama nie może wymyślić coś, co pasowałoby do jej
> możliwości?
Widzisz, cały czas usiłuję przekazać w tym wątku pewną myśl - jeśli taka
osoba byłaby w stanie coś wymyślić, to problem (a tym samym nasza dyskusja) w
ogóle by nie zaistniał. Sęk w tym, że są osoby, które z różnych powodów nie
są w stanie założyć własnego interesu bez żadnych inwestycji.
> Czy tylko na tej dupie od tego kantu siedzi i czeka aż
> jej ktoś coś zaproponuje?
Widzisz tylko skrajności - założenie interesu kontra siedzenie na dupie.
Sytuacji pośrednich nie zauważasz? Np. takich, że ktoś się stara, myśli,
działa, próbuje, ale efekty końcowe zdają się psu na budę. Dziurawą zresztą.
> Siedzi (stoi, leży, lewituje) przy telefonie, jak ktoś potrzebuje
> pomocy przy kompie, wsiada w auto/autobus i jedzie postawić system
> itd.
Kto korzysta z takich usług? Pytam poważnie, bo ja mając problem komputerowy
idę do firmy, w której sprzęt nabyłam, którą znam i do której mam zaufanie.
Podobnie jest zresztą w innych przypadkach - awarie sprzętu AGD czy
samochodu.
> Wiesz, że poczta pantoflowa ma magiczną moc ?
Tak. Wśród rodziny i niezbyt dalekich znajomych. I tylko, gdy trafi się
okazja, by na ten temat wspomnieć słówkiem. Poza szersze kręgi poczta
pantoflowa trafia już jako niesprawdzona plotka "Wiesz, podobno Kaśki męża
brata szwagier sprzedaje kompy, a może je skupuje - cholera wie, ale w każdym
razie ma coś wspólnego z informatyką"
Zaiste - powalająca reklama i promocja firmy ;-)
> Od znajomych, kolegów, teściowej,
Wychodzi na to, że wszyscy potencjalni klienci tego chłopaka mają
znajomych/rodzinę, którzy_JUŻ_wcześniej znali jego działalność. A w jaki
sposób ja mogłabym trafić do kogoś takiego, nie mając zielonego pojęcia o
jego istnieniu i nie mając "odpowiednio poinformowanych" znajomych?
Przypuszczalnie w żaden, a takich osób, jak ja są tysiące. Dlatego właśnie
pytałam o reklamę firmy i sposoby dotarcia do klientów.
--
PozdrawiaM
|