Re: Aluminiowe tortownice.

Data: 2012-03-16 12:20:35
Temat: Re: Aluminiowe tortownice.
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Fri, 16 Mar 2012 00:41:06 -0700 (PDT), Zbyszek Zarzycki napisał(a):

> [...]
lepiej sprawić sobie same boki/obręcze do tortów, które

> Mam takie kupione na wakacjach w Grecji. Świetna sprawa szczególnie do zapiekanek,
pieczeni itp. Idealnie robi się w tym pastycjo.
> Galaretki w tym nie próbowałem.

Galaretę bardzo dobrze się studzi w jednorazówkach alu, ich miękkosć w
niczym nie przeszkadza: po prostu ustawiam je najpier
Tyle że te okrągłe formy alu są fajniejsze, bo np okrągłe jednorazówki
takie z karboanymi brzegami, do tarty, to się rozegną w try miga, no i są
za płytkie.
--

XL