Angelina bez.

61. Data: 2013-05-15 17:34:21

Temat: Re: Angelina bez.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 May 2013 12:40:20 +0200, Trybun napisał(a):

> Ja mogę tolerować małpę robiącą miny do gawiedzi przed kamerami. Niech
> sobie małpuje skoro za to małpowanie są chętni jej zapłacić.

...oraz za ucięcie sobie cycków i wymianę na NOWE (sic!) w klinice, która
też sama jej jeszcze zaplaci za reklamę.

> Ale już nie
> potrafię zdzierżyć gdy taki taki osobnik zaczyna wygłaszać odezwy do
> ciemnego luda.

...mając możliwości zupełnie dla tego luda nieosiągalne.
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

62. Data: 2013-05-15 17:34:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 May 2013 13:07:02 +0200, Ghost napisał(a):

> I nie przemknelo Ci przez ta pusta glowe, ze jesli ocalila choc jedno zycie
> swoim wystapieniem

Na pewno życie tej kliniki 3-]

63. Data: 2013-05-15 17:36:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 May 2013 04:21:02 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> zgadza sie i dla tego iksa jest dosc powszechnie nietolerowana.

Dość powszechnie? - to znaczy jak? Strasznie powszechny jesteś 33333-)

> ciagle o cos zabiega, nawoluje, zwalcza i pietnuje

Ważne jest, CO :-]

64. Data: 2013-05-15 17:39:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 May 2013 04:51:11 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> W Polsce aż 15 proc. ludzi rezygnuje z leczenia, gdy dowiaduje się,
> że ma nowotwór, dlatego im więcej mówi się o tych walkach wygranych,
> również na starcie, tym lepiej. Może dzięki takim akcjom mniej osób
> będzie się poddawać. Walczyć - to przy tej chorobie bardzo ważne.

Jakie piękne słowa! - WALCZMY!
Moja chora znajoma z nowotworem ma wyznaczoną kolejkę do onkologa za
miesiąc - to i tak szczęście. A w Kielckim Centrum Onkologii, najlepszym w
Polsce, kolejki sa po widnokrąg. Ludzie koczują całymi dniami i odchodząz
kwitkiem, a lekarze mają LIMITY i po wyczerpaniu limitu rozwiazują
krzyżówki w godzinach pracy.
WALCZMY!

65. Data: 2013-05-15 17:40:34

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 15 maja 2013 17:03:50 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Twój wniosek jest śmieszny, ponieważ nie wiesz, ani jak wyglądam obecnie,
>
> ani jak wyglądałam będąc równolatką AJ. Jeśli chodzi o sprawę porównań, to
>
> spokojnie biję AJ na głowę co do urody - oczywiscie biorąc don tego
>
> porównania okres mojego życia, kiedy miałam tyle lat co ona dziś. I
>
> ponieważ mam tę niezbitą świadomość, wszelkie krytyczne bezpodstawne
>
> "wnioski" na ten temat mnie po prostu bawią :-)

deklaratywnie jestes wysoka dlugonoga waska w tali bondyna - wymiary: 188x95x62x95

66. Data: 2013-05-15 17:43:21

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 15 maja 2013 17:36:04 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Dość powszechnie? - to znaczy jak?

- na wznak, i do gory pepkiem!

67. Data: 2013-05-15 17:43:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 May 2013 16:20:33 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> No właśnie- to najgorsze, co może być w demokracji: masz taki sam głos, jak
> profesor uniwersytecki. To_jest_żałosne. I szkodliwe. Na dodatek obgadujesz,
> opluwasz- tylko dlatego, że nie masz ani wiedzy ani inteligencji. A także
> elementranego poczucia przyzwoitości (vide: plotkarstwo)

No większość tutaj nie ma tej szansy, aby "coś tam wyszukać", kiedy jest to
potrzebne do dyskusji, i to jest ten ból :-)
Ponieważ oczywistym jest, ze kolejność jest odwrotna - trzeba najpierw coś
WIEDZIEĆ, żeby móc to mieć na podorędziu i sprawnie ZNALEŹĆ.

68. Data: 2013-05-15 17:46:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 May 2013 08:43:21 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> - na wznak, i do gory pepkiem!

Ano sam widzisz.

69. Data: 2013-05-15 17:48:52

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Maj, 14:37, Trybun <Y...@y...com> wrote:

> Tabu, nie tabu, ale sam widzisz jakie jest podej cie Polak w do kalek.
> Do tych co pr buj co zrobi wbrew ich woli. Masz za przyk ad pani
> Ani Grodzk .

Ale to jest chołota, a mówić o raku trzeba bo ludzie boją się nawet
chodzić na badania.

70. Data: 2013-05-15 17:52:02

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Maj, 14:38, Trybun <Y...@y...com> wrote:

> No tak, ale leczy to co innego ni profilaktyczne wycinanie sobie
> kawa k w cia a bo w nim mo e powsta nowotw r.

Musiała to zrobić bo by miała przeżuty i dobrze że sławna osoba
pokazuje że walczy, bo tym samym na same badania ludzie odważą się
pójść.

Wegierska przestroga dla podlizywaczy
Zintensyfilowanie inf na priva
Jak ktoś lubi fajne dźwięki i mało znane zespoły.
Wtopy Bronia.