Re: Aspiryna vs polopiryna S

Data: 2009-02-15 11:40:31
Temat: Re: Aspiryna vs polopiryna S
Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

Jeff pisze:

> Polopiryna to nazwa generyczna aspiryny. Moze masz lek z jakims dodatkiem
> substancji tzw. naturalnej? Calcipiryna to np. ten sam preparat, ale z
> dodatkiem weglanu wapnia (stosowana jest w przypadku osob ktre maja problem
> ze zbyt duza kwasnoscia aspiryny).
>
> Podaje ci linki do pelniejszej informacji na ten temat:
>
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Kwas_acetylosalicylowy
>
> http://www.przychodnia.pl/el/leki.php3?lek=1754

Chodzi mi o dwa konkretne produkty: Asprin (Bayer) oraz Polopirynę S
(Polpharma). Z tego co pamiętam, do różnią się jakimiś dodatkami poza
głównym składnikiem czyli kwasem acetylosalicynowym. No cóż, widocznie
faktycznie nie ma się co przejmować i wystarczy kupić tańszy lek...

--
Blog: http://blog.stalica.info