Re: Ateizmu analizy c.d.

Data: 2008-03-06 21:35:59
Temat: Re: Ateizmu analizy c.d.
Od: "Sky" <s...@o...pl>

Użytkownik "JanB" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
news:fqpn1m$4oo$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> pomocą
> też).

> elementarnych materii [emanacji idei organizującej energię w materii]
> szpilki [wg Akwiniaty aniołów a wg naukowców owych cząstek] Co do osobowości
> tych bytów i możliwości ich "widzenia" przez ludzi to kwestia definicji
> zjawiska bytów osobowych i obrazowania-przyswajania-postrzegania przez ludzi
> informacji-idei [patrz memy].
> wszelkie byty. Prawo Wszchrzeczy, Zasada Istnienia. Patrz fizyków tęsknota
> za Równaniem Wszystkiego...

> [...]

Zapewne luźne spekulacje nie działają na twój rozum tak jak owo upragnione
wyjaśnienie, choć nie tyle o nie zabiegałeś co o luźny przykład w jaką stronę w
temacie możnaby iść...
Swoją drogą wolę poruszać wyobraźnię i stawiać wyzwania przed intuicją
niż mieć ambicje na "tłumaczenie wykluczające inną interpretację". ;)