Re: Bajka o szczawiowej

From: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Bajka o szczawiowej
Date: Thu, 19 Apr 2001 13:44:15 +0100

On Thu, 19 Apr 2001 13:46:17 +0200, "Joanna Harasym"
<h...@c...ae.wroc.pl> wrote:

>Drodzy grupowicze, ja tu sobie cichcem podczytuje grupe i od czasu do czasu
>cos popytuje, przyszla pora sie podzielic :)
>Oto bajka o tym jak zrobic zupe szczawiowa i nie zginac z kretesem w oczach
>lubego ;))) (pomijajac fakt ze jestem pare kilo od niego ciezsza i niechby
>sprobowal powiedziec, ze niedobre....;)))

Hurra!!! dla improwizatorow!!!
Mysle, ze unikam pieczenia ciast, bo tu na oko... to rzeczywiscie
chop zejdzie. Jestem taka Zosia - samosia (albo Krysia
lesniczanka), co to musi przepisy pozamieniac, zrobic po
swojemu...

Ja jak rano wstaje (miedzy 6 a 6:30 (prosze zwrocic uwage na to,
ze a. pracuje w domu, b. szkola zaczyna sie o 9:00, c. maz teraz
tez pracuje z domu...) i ide do kuchni to pies mnie goni na
zlamanie karku na dol po schodach NO BO sniadanie! i jak tylko
wejde do tej kuchni, ryby w akwarium zaczynaja sie PRZYMILAC o
zarcie... nie wspominajac juz o hodowli zarodowej slimakow do
akwarium, co tomusi stac osobno, bo male smikai sa zarte prze
ryby... jakby i te slimaki sie przymilaly, to bym chyba
zwariowala i szczawiowej nie zrobila!
I tak kawe przez to wszystkopije zimna...

Krysia
K.T. - starannie opakowana