Re: Biblia skresla zwierzęce tłuszcze (zob. Kpł 3. 17; 7. 23-27)

Data: 2005-05-27 19:25:22
Temat: Re: Biblia skresla zwierzęce tłuszcze (zob. Kpł 3. 17; 7. 23-27)
Od: "Jurek" <j...@g...pl>

"Are" <a...@g...pl> a écrit dans le message de news:
d74jbv$gvp$...@i...gazeta.pl...
> Współczesna medycyna zauważyła, że wzrostowi konsumpcji tłuszczów
> zwierzęcych towarzyszy wzrost chorób układu krążenia, raka piersi,
> okrężnicy i prostaty, a także wielu innych chorób chronicznych.

oczywiscie masz dowody (statystyczne) na to ze wzrasta spozycie tluszczy
zwierzecych, bo w chwili obecnej choroby ktore wymieniles, maja juz
charakter epidemii. A poza tym najlepsze ryby (z morz zimnych) zawieraja tak
zachwalane obecnie tluszcze omega-3. Chyba ze udowodnisz ze tak nie jest ,
ryby sa zwierzetami :)

>Biblia pochwala jednak tłuste potrawy. Mimo to nie ma tu sprzeczności

:))))))))))) uwazaj bo od tych karkolomnych wygibasow intelektualnych, nerw
Ci "przeskoczy"

>- za największe błogosławieństwo Biblia uznaje bowiem oliwę z oliwek. Dziś
>nie ma wątpliwości co do tego, że tłuszcz jest niezbędnym czynnikiem
>zdrowego funkcjonowania człowieka, a za najzdrowszą jego odmianę lekarze
>uznali oliwę z pierwszego tłoczenia. Dieta oparta na oliwie, warzywach i
>owocach, z niewielkim udziałem białego mięsa (głównie ryb) została uznana
>za optymalną dla człowieka (tzw. dieta śródziemnomorska - zauważono, że
>ludzie stosujący tę dietę rzadziej zapadają na choroby i dłużej żyją)."

jaki jest stosunek energi uzyskanej z B,T,W w diecie srodziemnomorskiej?

Jurek