Re: Błędy przy pieczeniu chleba pszennego

Data: 2015-02-12 20:12:49
Temat: Re: Błędy przy pieczeniu chleba pszennego
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

Pani Basia napisała:

> Lubisz Mur za sichlem?
> Teraz już nie ma w naszych Tatrach prawdziwych wiosek, no, może
> jeszcze Dzianisz, czy Czerwienne, jakoś zraziłam się do ulubionej
> dawniej Bukowiny i Kościeliska, małe miasta, nawet w pozasezoniu.

Zatrzymuję w pamięci to, co było z górą czterdzieści lat temu. Takie
lubię. Ta wieś chyba najbardziej zbrzydła i straciła w ostatnich
latach. Jak tam jadę, to w zasadzie tylko na pizzę. No, może jeszcze
przy okazji pokazać się starym znajomym -- bo tak wypada.

Jarek

--
Jutro zaczyna się tu sezon
i wszyscy ludzie o tym wiedzą