Błyskawiczna pyszność na śniadanko.

31. Data: 2012-11-05 09:49:41

Temat: Re: Błyskawiczna pyszność na śniadanko.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 05 Nov 2012 07:46:22 +0100, case napisał(a):

> No proszę, to jest właśnie posiłek inteligentnych ludzi :)

Też tak uważam - jest w nim wszystko, robi się w jednym rzucie oraz
naczyniu, no i nie smażone :-)

> A czy masz może jakieś fotki efektu końcowego takiego posiłku?

Nie pomyslałam o tym, ale przy najbliższej okazji zrobię. Muszę powiedzieć,
że pięknie wygląda - kolorki super, no i ta puszystość.

OK, pomyślę nad innymi przepisami.
(by XL)

32. Data: 2012-11-05 09:52:54

Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
bzdety wycięte

Niestety, zbyt późno usunąłeś mikrofalówkę z ze swojego otoczenia. Złowrogie
promieniowanie zdołało już poważnie uszkodzić twój mózg.

33. Data: 2012-11-05 09:53:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 4 Nov 2012 22:47:33 -0800 (PST), k...@g...pl napisał(a):

> kuchnia indukcyjna jest OK.

Hmmm... nie wiem, czy taki piec działa podobnie, ale indukcja to
indukcja...
(by XL)

34. Data: 2012-11-05 09:54:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 Nov 2012 00:52:59 -0800 (PST), czeremcha napisał(a):

> Znajdź sobie w necie przepis na ciasto czekoladowe w kubku, robione w mikrofalówce,
a to cie już na pewno przekona do kupna ;-)

Czekokubki? - znalazłam już kiedyś :-)
(by XL)

35. Data: 2012-11-05 09:55:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 Nov 2012 00:54:56 -0800 (PST), czeremcha napisał(a):

> Ja też nie. Od sprzętów kuchennych oczekuję jednak czegoś innego niż łatwość
utrzymania w czystości i to, że poparzyć się nimi nie można ;-)

Ja też. Dlatego kocham tylko moje fajery, mikrofala to gadżet na chwile,
kiedy nie chce mi się ruszyć :-)
(by XL)

36. Data: 2012-11-05 09:56:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 05 Nov 2012 09:58:27 +0100, case napisał(a):

mikrofalówce, a to cie już na pewno przekona do kupna ;-)

> Dzięki, choć chyba wolałbym coś mniej kalorycznego, a bardziej pożywnego.

Ajtam, ajtam, czasem ma się ochotę zaszaleć :-)
http://nigella-ucztuje.blogspot.com/2007/08/odcinek6
-samotne-rewelacje-czekokubki.html
(by XL)

37. Data: 2012-11-05 09:58:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 Nov 2012 10:52:54 +0100, Andy Niwinski napisał(a):

> <k...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> bzdety wycięte
>
> Niestety, zbyt późno usunąłeś mikrofalówkę z ze swojego otoczenia. Złowrogie
> promieniowanie zdołało już poważnie uszkodzić twój mózg.

Te, Uszkodzony, sam jesteś świadectwem szkodliwości. Padło ci na...
Obama...sz?
(by XL)

38. Data: 2012-11-05 10:07:26

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 5 listopada 2012 10:53:06 UTC+1 użytkownik Andy Niwinski
napisał:
> <k...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
>
> bzdety wycięte

> Niestety, zbyt późno usunąłeś mikrofalówkę z ze swojego otoczenia. Złowrogie
> promieniowanie zdołało już poważnie uszkodzić twój mózg.

zgoda! jak widac po mim przykladzie kuchenka mikrofalowa nie jest obojetna dla
potencjalu intelektualnego osob przebywajacych w jej otoczeniu.
w dodatku niebagatelne jest to ze nie sa do konca znane skutki konsumowania potraw
przyrzadzanych w mikrofalowce, w ktorych to potrawach w trakcie w/w procesu
podgrzewania cząstki organiczne podgrzane za pomocą kuchenki mikrofalowej nie sa
identyczne z czastkami podgrzanymi w sposob tradycyjny.

39. Data: 2012-11-05 11:46:41

Od: cos <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-02 02:08, Ikselka pisze:
> Takie śniadanko jest ekspresowe, nie jest smażeniną a syci, pięknie wygląda
> i jak smakuje! - niby takie nic, a tu proszę, rodzinka rano pochłonęła, a i
> wieczorem, na kolację, się upominała i musiałam przyrządzić łasuchom
> śniadanie na kolację :-)

Niech się jeszcze po tym śniadaniu na kolację umyją i mogą prosto z wyra
lecieć do szkoły/pracy :)

40. Data: 2012-11-05 16:49:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 05 Nov 2012 12:46:41 +0100, cos napisał(a):

> Niech się jeszcze po tym śniadaniu na kolację umyją i mogą prosto z wyra
> lecieć do szkoły/pracy :)

Bardzo inteligentna uwaga.
(by XL)

Kup kostkę!