Re: Brak ukończonych studiów wyższych

From: XL <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Brak ukończonych studiów wyższych
Date: Wed, 10 Mar 2010 23:02:27 +0100
<hn2j3p$4gn$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hn2l44$qja$1@news.onet.pl>
<hn2mps$802$2@atlantis.news.neostrada.pl>
<1k7wtghpm1rxs.1g4vomntyqz6a$.dlg@40tude.net>
<hn3pl1$2be$5@nemesis.news.neostrada.pl>
<toyyzt1ezrjm$.12b0n01awxkfc.dlg@40tude.net>
<hn3u4v$6no$8@atlantis.news.neostrada.pl>
<hn3ubs$6no$9@atlantis.news.neostrada.pl>
<1o5tr88pft1dc$.1xa33iudw1wbg.dlg@40tude.net>
<hn3vlh$baf$2@atlantis.news.neostrada.pl>
<u9135rylk7mh$.e6doax6mlekm.dlg@40tude.net>
<hn4153$6jo$6@nemesis.news.neostrada.pl>
<10w2av3ofnsba$.15xltfw5rfon0.dlg@40tude.net>
<hn53h5$qj6$3@atlantis.news.neostrada.pl>
<1hgohdi28hgid.2eor1vz2h6dp$.dlg@40tude.net>
<hn6e5o$oo3$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<lmf70paefe1f.1gmp3v4rrbtlh$.dlg@40tude.net>
<hn6g3c$bku$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<xgtg7e4khvzd.15h6az9qfwns5$.dlg@40tude.net>
<hn7upb$oo9$1@nemesis.news.neostrada.pl>

Dnia Wed, 10 Mar 2010 12:00:17 +0100, medea napisał(a):

> Ale to absolutnie nie zmienia faktu, że jest osobą bardzo młodą i jednak
> dość mało doświadczoną _życiowo_ w porównaniu z Tobą. Jesteś bądź co
> bądź inteligentną kobietą, podobnie wykształconą, masz za sobą
> doświadczenie życiowe, jak i zawodowe. Nie dziwi mnie, że udało Ci się
> ją przegadać czy poinstruować

He he, no oczywiście, jak inaczej mogłabyś sobie wyobrazić moją relację z
"bardzo młodą" osobą, ba, z każdą inną :-)

> w jakiejś sprawie,

W CAŁEJ sprawie, o jaką jej chodziło w stosunku do mnie :-)

> ale to nie znaczy
> jeszcze, że jesteś lepsza od niej jako psycholog. A od tego zaczęła się
> ta rozmowa. Co chcesz więc w takim razie mi udowodnić? - pytam.

Ależ co ja Tobie mogę (i czy chcę?) udowodnić, skoro i tak sobie
przetwarzasz wszystko jak Ci pasuje :-)

Wiem i utwierdzam się w tym od nowa i wciąż (ponieważ jednak jestem w tym
skromna i potrzebuję potwierdzenia permanentnego), że mam talent=zdolności,
którego=których ona, jako psycholog, nie ma. A bez tego ani rusz wg mnie w
tym zawodzie. Powinna opanować sytuację tak, aby wszystko poszło po jej
myśli, nie po mojej.
A ja sprawiłam, że pomimo że poszło inaczej, niż chciała i miała
zaplanowane, to jeszcze wyraziła dla mnie swój podziw. Bo ona, jako
psycholog, przede wszystkim wymaga od siebie asertywności :-)
--

Ikselka.