Brak ukończonych studiów wyższych

411. Data: 2010-03-07 00:30:45

Temat: Re: Brak ukończonych studiów wyższych
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> tego

> a w Polsce to juz nie??

Przecież wykształcenie determinuje zdolności. Od pucybuta do milionera u
nas nie da rady vide Leszek z ' Daleko od szosy".
--

Paulinka

412. Data: 2010-03-07 00:36:14

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <p...@w...pl> napisał(a):

> Przecież wykształcenie determinuje zdolności. Od pucybuta do milionera u
> nas nie da rady vide Leszek z ' Daleko od szosy".

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,30820
18.html

http://kobieta.wp.pl/kat,65524,title,Mlodzi-polscy-
milionerzy,wid,11294245,wiadomosc.html?ticaid=19c32&
_ticrsn=3

no to teraz zostan milionerka :)

i.

413. Data: 2010-03-07 00:37:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 07 Mar 2010 01:26:53 +0100, Paulinka napisał(a):

> W sztuce na dużo sobie pozwalam, bo raz, że znam sztukę nowoczesną. A
> dwa że wiem, ze katolicy powieszą każdy krzyż na tym, co nie jest ich
> dogmatem. Śmiejecie się się z globa, a on ma czasem sporo racji.

Nie wiem, czy zauważyłaś, ale wcale nie śmieję się z globa. Płaczę nad nim.
--

Ikselka.

414. Data: 2010-03-07 00:38:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W sztuce na dużo sobie pozwalam, bo raz, że znam sztukę nowoczesną. A
> dwa że wiem, ze katolicy powieszą każdy krzyż na tym, co nie jest ich
> dogmatem. Śmiejecie się się z globa, a on ma czasem sporo racji.

A poza tym nie chodzi o sztukę, lecz o lekceważenie symboli nie-swoich...
--

Ikselka.

415. Data: 2010-03-07 00:38:33

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> [...]
18.html

> http://kobieta.wp.pl/kat,65524,title,Mlodzi-polscy-
> milionerzy,wid,11294245,wiadomosc.html?ticaid=19c32&

Jestem księgową. Nie da się :)
--

Paulinka

416. Data: 2010-03-07 00:43:32

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> A poza tym nie chodzi o sztukę, lecz o lekceważenie symboli nie-swoich...

A czy te symbole muszą razić po oczach dzieci, które nie są katolikami?
W szkole, po co? Historię chrześcijaństwa wyłuszczę dzieciom w domu.

--

Paulinka

417. Data: 2010-03-07 00:46:55

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender <e...@n...net> napisał(a):

> Doceniam, że tak się starasz zareklamować,
> że potrafisz cicho i dyskretnie,
> ale raczej naprawdę nic z tego nie wyjdzie ;-)

ze jak??? chlopie przeciez ja pisze, ze jest odwrotnie.....
jak krowie na rowie:
nie udaje cichej i wrazliwej myszki, bidulki w kaciuku co to chce byc mila,
ale nie moze. Jak Ty. Rozumiesz juz teraz???

i.

418. Data: 2010-03-07 00:48:22

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <p...@w...pl> napisał(a):

18.html

_ticrsn=3

> Jestem księgową. Nie da się :)

jeszcze pare postow wyzej bylas uniwersalna :)

i.

419. Data: 2010-03-07 01:01:11

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender <e...@n...net> napisał(a):

> Ależ pardon, cóż za faux pas z mojej strony.
> Nie mniej jednak nie ma sensu pisać do mnie w tym tonie,
> bo naprawdę nie reflektuję,
> ani na głośno i ostro, ani na gumkę ;-)

to, ze nie reflektujesz to widze od dawna. Myslalam, ze choc potrafisz na
glosno, ostro, i na lateksowo. Takze sorki, przecenilam.

i.

420. Data: 2010-03-07 01:10:35

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy zauważasz, że sporo dam pragnęłoby się dostać do twojego
psp-kurnika? ;)

--
CB

A co jeśli on ciągle sie obraża?