Brak ukończonych studiów wyższych

541. Data: 2010-03-07 22:21:46

Temat: Re: Brak ukończonych studiów wyższych
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 07 Mar 2010 23:11:03 +0100, Paulinka napisał(a):

> Musiał nastać ten moment. Tż mnie nie zdradza, za to mam na pęczki
> zapłakanych koleżanek, które nieopatrznie coś odkryły. Tulenie na piersi
> kobiet zdruzgotanych, poniżonych i ogólnie smutnych, to nie jest moje
> ulubione zajęcie.

No widzisz, mam podobne doświadczenia z kobietami po aborcji. Złe - bo nie
mogę ich pocieszyć mówiąc "To nic takiego, ja też."
--

Ikselka.

542. Data: 2010-03-07 22:22:29

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> Konczac, widzialam spora roznice miedzy osobami z rodzinami a tymi,
> ktore wiodly swobodne zycie bez zobowiazan.

Jaką na przykład?

Ewa

543. Data: 2010-03-07 22:22:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 07 Mar 2010 23:13:20 +0100, medea napisał(a):

> Nie mam w zwyczaju zapisywać się do klubów.
>
> Ewa

Naprawdę? - o jednym wiem na pewno.
--

Ikselka.

544. Data: 2010-03-07 22:24:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 07 Mar 2010 23:13:51 +0100, Paulinka napisał(a):

> Nie mam złego nastawienia do religii, nawet do kleru nie mam. Wymyślasz.
> 10 przykazań to podstawa moralności IMO.

Masz bardzo złe - ponieważ przeszkadza Ci krzyż w szkole, ponadto imiona
Boga, Jezusa oraz Marii nie znaczą dla Ciebie więcej, niż przecinek w
zdaniu lub słowo k..., którego inni używają w tym samym miejscu zamiennie.
--

Ikselka.

545. Data: 2010-03-07 22:24:47

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dość dobrze kombinujesz.

Masz jakieś propozycje/sugestie w tym punkcie? :)

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

[...] brakuje chyba jakiegoś składnika - utrwalacza tej przyjaźni,
która nie wydaje się chyba być zbyt stabilna.
Czy zastanawiałeś się już nad tym możliwym składnikiem? ;-)

546. Data: 2010-03-07 22:25:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 07 Mar 2010 23:13:52 +0100, medea napisał(a):

> Na pendrajwie ile się zmieści! ;)
>
> Ewa

Nio, nawet cały system operacyjny można mieć tam.
--

Ikselka.

547. Data: 2010-03-07 22:27:57

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Naprawdę? - o jednym wiem na pewno.

A bo tego jednego to nawet byłam inicjatorką. Jednak nie ma to nic
wspólnego z żadną ideologią.

Ewa

548. Data: 2010-03-07 22:28:07

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> No widzisz, mam podobne doświadczenia z kobietami po aborcji. Złe - bo nie
> mogę ich pocieszyć mówiąc "To nic takiego, ja też."

Ty to lubisz dowalić. Nie wiem, jak się czuje osaczona młoda kobieta,
której się świat wali na głowę. Bez wsparcia partnera, rodziców,
wytykana palcami, pewnie to dziecko, które w niej rośnie, jest ostatnią
sprawą, o którą się martwi. Jestem matką, nigdy nie usunęłabym, ale
jestem w stanie pojąć, że ktoś może to zrobić i dalej żyć z Twoim
piętnem, bo z mojej strony tego piętna by nie było.

--

Paulinka

549. Data: 2010-03-07 22:29:13

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Jaką na przykład?

Przede wszystkim czasu, o czym juz wczesniej. Im wiecej czasu sie ma na
nauke, tym lepsze rezultaty w postaci lepszego jej przyswajania, co sie
przeklada na wyniki w nauce. Chyba sie powtarzam...
I.

550. Data: 2010-03-07 22:29:56

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Masz bardzo złe - ponieważ przeszkadza Ci krzyż w szkole, ponadto imiona
> Boga, Jezusa oraz Marii nie znaczą dla Ciebie więcej, niż przecinek w
> zdaniu lub słowo k..., którego inni używają w tym samym miejscu zamiennie.

Krzyż jest symbolem, stawianie go w szkole jest dla mnie
świętokradztwem. A za 'Jezus Mario' już przeprosiłam. Coś jeszcze?

--

Paulinka

A co jeśli on ciągle sie obraża?
CHCIELISCIE ZOBACZYC...