Re: CHILI CON CARNE

From: "Setsuna" <m...@a...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: CHILI CON CARNE
Date: Mon, 20 Aug 2001 13:05:30 +0100

1 duza cebula, drobno pokrojona
1 zabek czosnku, drobno pokrojony
2 lyzki stolowe przecieru pomidorowego
2 lyzki stolowe masla
2 lyzki stolowe maki
1 lyzeczka oregano (jak po polsku?)
1/2 lyzeczki kminku
1 1/2 lyzeczki chili w proszku (wiecej lub mniej, do smaku)
1 puszka (14 1/2 uncji..., sorry ale to amerykanski przepis :-) calych
pomidorow
1 puszka (15 uncji) fasolki czerwonej
sol
pieprz

Na srednim ogniu, cebula, czosnek i przecier gotowac przez 5 minut. Dodac
maslo, az sie rozpusci, potem make, oregano, kminek, chili, pomidory i
wolowine. Gotowac bez przykrycia 8 minut i dodac fasolke, sol i pieprz. Moj
przepis ma wolowine zmielana, takze nie trzeba gotowac dlugo, ale jezeli
wolowina jest w kawalkach, nalezy gotowac nieco dluzej.

Setsuna.