Re: Cepeliny "Kuchnia Bo?enki: :o)

Data: 2001-11-05 10:37:44
Temat: Re: Cepeliny "Kuchnia Bo?enki: :o)
Od: oshin <b...@a...krakow.pl>

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> napisal(a) nam tak:
>zebralam najnowsza wersje OutCooka, zamienilam stara na nowa. no
>i kiszka i guzik i figa z makiem - znow nic nie ma w srodku.
>Przepisy sa luzem i wychodza mi na IE stronie na slicznym
>kanarkowym tle..to ta nowa wersja?

nie mam kanarkowego tla, ale ...
czy zrobilas jak nakazali 'import' przepisow?
(menu 'program', zakladka 'importuj', wybrac plik przepisy_import.xml
lub jesli masz wlasna baze to owa baze pt. przepisy.xml)

ja to w ogole nie mam zadnych problemow z outcookiem i coraz bardziej
go lubie :))))))
moge przeslac wlasna baze, w ktorej dostukalam sie juz ze 280
przepisow

oshin
http://szanty.art.pl/~bydnorz
kliknij i nakarm glodne dzieci! http://www.pajacyk.pl
--
Honore de Balzac
Kobiety wmawiaja zawsze w mezczyzn, z ktorych zrobily baranow,