Re: Chleb pszenny z dodatkiem czarnych oliwek z puszki

Data: 2015-02-16 03:55:29
Temat: Re: Chleb pszenny z dodatkiem czarnych oliwek z puszki
Od: "Pszemol" <P...@P...com>

"Trefniś" <t...@m...com> wrote in message
news:op.xt3zg9qwmtaby1@tncap.home...
> Największym kapitałem jest dopracowanie pieczenia "chleba powszedniego".
> Uważaj - rodzina zacznie tęsknić do chleba ze sklepu :)
> Może cierpieć w ciszy, żeby nie sprawić Ci przykrości...

Ponieważ wciąż ten powszedni dopracowuję (ostatnio się przez
pomyłkę zrobił bez soli, bardzo niedobry...) to jest często i już się
trochę znudził, więc dlatego sięgam po coś innego i oliwki mi
wpadły pod nos jako pierwsze, bo znalazłem puszkę czarnych
w szafce i nadają się jak w sam raz.

> Znam kilka "oryginalnych" przepisów, ale _teraz_ znacznie bardziej
> Lwowiakom smakują chleby domowe współcześnie uznawane za smaczne
> - z dodatkami wedle starych przepisów (czarnuszka, kminek - banał).

Czarnuszka chodzi za mną od jakiegoś czasu już... muszę ją skombinować
sobie.

Chyba masz rację - dobra to rada.