Re: Choroba kleszczowa?

From: Osadnik <o...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Choroba kleszczowa?
Date: Thu, 25 May 2006 07:37:10 +0200

Monika napisał(a):

> To chyba objawy po "wycieczce rowerowej" a nie kleszczu. Uwierz mi, że
> gdyby coś się działo złego, to zauważyłbyś zaczerwienienie i opuchnięcie
> w miejscu, gdzie był kleszcz.
> Ja kleszcza miałam w okolicach pachy i po 3 dniach (bo niestety
> zwlekałam) nie mogłam podnieść ręki do góry... :/
> Ale 2 serie antybiotyków i żyję :)

Tyle ze mógł wleźc w miejscu dla mnieniewdiocznym np plecy albo skóra
głowy (która ma cała anjewżoną wręcz pojedyńczymi pękajacymi fragetnami
skóry z których wylewa sie troche krwi i robią się strupki.
Mimo to bede drałował dziś do lekarza. bo wczoraj miałem cisnienie
150/105 (za wysokie jak dlamnei bo u mnie śrendia wynosi 128/90) A dziś
rano miałem 100/44. Mierzone normlanym aparatem.