Re: Chwila oddechu :-)

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Chwila oddechu :-)
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Fri, 12 Aug 2016 00:49:37 +0200

Dnia Fri, 12 Aug 2016 00:33:53 +0200, Animka napisał(a):

> [...]
bylyby bez smaku, gdyby nie przyprawiać.

dobrym rosole, z grzaneczkami i kleksem dobrej śmietany.
wymieszać i ledwie zeszklić z czosnkiem na kilku łyżkach gorącego oleju lub oliwy, na
jarzynkę do obiadu :-)

kotletem i surówka niz jakieś świństwo, które mi nie smakuje.
> Przetworów nie robię, bo mam akurat w niej buzujace grube rury
> kaloryferowe na cały piom mieszkalny.

Wystarczy owinąć izolacją. Ileż masz tej rury tam - 2 metry?

> Inni, z innymi piwnicami to sobie mogą jakieś sloiki czy ziemniaki tam
> trzymać.
> Nie mam pola, nie mam ogrodka, nie mam plonów do przetworzenia.

Wiesz, w sezonie warzywa są tanie - np. takie ogórki czy pomidory... Wolisz
zimą kupić przecier i tyle.