Re: Ciasto drożdżowe, podpowiedzcie.

Data: 2004-08-23 23:29:23
Temat: Re: Ciasto drożdżowe, podpowiedzcie.
Od: "brudi" <b...@b...pl>

ZEBY UPIEC DOBRA CIASTO DROŻDZOWE TO WSZYTKIE SKALDNIKI MUSZA MIEC TAKA SAMA
TEMPERATURE, MĄKE PRZESIEJ NA SITKU WTEDY NABIERZE PUSZYTOSCI ,MARGARYNA
ROZPUSC I WLEWAJ CIEPŁĄ NIE GORĄCĄ TAK SAMO MLEKO ZEBY CI SIE MAKA NIE
ZAPARZYŁA
NIECH ROSNIE RAZ W MISCE , POTEM W BLASZCE A TRZECI RAZ W PIEKARNIKU. NIE
POWINNO BYC ZIMNO W DOMU ANI ZADNYCH PRZECIAGÓW I JUZ
JAK CHCESZ DOKLADNY PRZEPIS TO NAPISZ TO CI DAM
POZDRAWIAM

Użytkownik "MarcinB" <mn_b[a_może_by_tak_bez_spamu_?]@go2.pl> napisał w
wiadomości news:4129d2f5$1@news.home.net.pl...
> Pozdrawiam wszystkich z okazji poniedziałku!
>

> :-)
>

> Może ktoś mi może pomóc?
>

> Mam taki problem: Stawiam pierwsze kroki w kuchni i uparcie chcę upiec
DOBRE