Re: Ciezko mi :(

Data: 2002-09-04 06:30:39
Temat: Re: Ciezko mi :(
Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

Dnia Tue, 3 Sep 2002 23:45:24 +0200, Elzbieta napisał/napisała:
> Jak sobie z tym poradzic, jestem w depresji, na razie na prochach.

Wiesz, moja kobieta odeszla po polrocznej znajomosci (wiem,ze to pikus w
porownaniu z 14 latkami). Jednak wiele z nia wiazalem planow i bylem pewny
(naiwniak),ze to wlasnie TA kobieta :)
- przez pierwszy tydzien pilem
- drugi tydzien szukalem innej kobiety
- trzeci tydzien bylem juz z 3 kochankami (zadna nie wiedziala o kazdej :>)
- pol roku sie zbieralem aby z tym zerwac i stanac na nogi
- po roku poznalem obecna kobiete i zostalem uleczony :)

Czas goi rany, niestety serce nie sluga (jak napisalas) i swoje musi
wycierpiec..
Czuj sie wirtualnie przytulona w moich chudych ramionach :)
Na pewno wszystko bedzie dobrze i sie ulozy..

--
Motto: * Byle do 21 października ! * Pawel -PAPIK- Pomorski
GG: 70701