Re: Ciezko mi :(

Data: 2002-09-03 22:08:54
Temat: Re: Ciezko mi :(
Od: c...@-...mediaport.-to-tez-wywal-.pl ([cookie])

On Tue, 3 Sep 2002 23:45:24 +0200, "Elzbieta"
<n...@p...gazeta.pl> wrote:

>Czuje sie w ten sposob nie tylko zdradzona ale i upokorzona ...

spójrz na to z innej strony - Ty kochalas, Ty dotrzymywalas obietnic,
Ty sie staralas, to on zawalil, Ty jestes góra, Ty sie okazalas
wytrwalsza, to Twoja milosc okazala sie silna... tak silna, ze nadal
cos do niego czujesz... potrafisz kochac ponad to. jestes wyzej w
lancuchu ewolucji i tyle... nie musisz sie czuc upokorzona - to juz
cos.

odnosnie "kolezanki" - ona nie bedzie mu ufala, jesli ma choc troche
oleju w glowie - jesli on zostawil kogos po 14 latach, to co moze
zrobic z nia?
--
stary sig'98 | _| , | , | '_| ||___ #poznan #fidonet 2:482/64