Re: Ciezko mi :(

From: "Vesemir" <v...@k...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Ciezko mi :(
Date: Wed, 4 Sep 2002 08:49:08 +0200

Użytkownik Elzbieta <n...@p...gazeta.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:al3af4$46p$...@n...gazeta.pl...
> Odszedl moj maz. Po 14 latach malzenstwa. Trudno stalo sie. Ale
> najstraszniejsze jest to, ze odszedl do mojej bylej "kolezanki". To boli
tak
> bardzo, bardziej niz cale to odejscie ode mnie.
>
> Czuje sie w ten sposob nie tylko zdradzona ale i upokorzona ...
>
> Jak sobie z tym poradzic, jestem w depresji, na razie na prochach.

A niebo wciaz jest niebieskie...
I swiat sie nie rozsypuje w proch.
Na ziemi jest 6 miliardów ludzi.
Szansa ze to byl najlepiej dopasowany do ciebie czlowiek jest niemal zerowa.
Jesli odszedl oznacza ze nie byl.
Kochamy ludzi i ich tracimy, i nigdy nie powinnismy sie czuc zbyt
bezpiecznie.
Znajdz pocieche w swojej czystosci jesli mozesz. Wznies sie ponad to.
Nie mysl, zajmij sie czyms. Zacznij czytac o Oswiecimiu.
O tym jak chlopak pokochal dziewczyne jednym spojrzeniem zza druta po
kilkunastosekundowej, pelnej pospiechu rozmowie, a potem patrzyl jak SS-man
strzela jej w glowe. Co czul? Emocje silniejsze niz ty kiedykolwiek - to
napewno. Ale co jeszcze? Czasem brak nam pokory aby docenic to co mamy.
Prawo karmana mówi ze za wyrzadzone zlo spotyka czlowieka kara. Nie
wierzylem a to, ale teraz musze wierzyc, nie da sie nie wierzyc. Moze ich
zwiazek rozsypie sie pod cisnieniem nieufnosci, bo wierz mi, nieufnosc
pozostanie miedzy nimi. A jesli nie to na inny sposób moga doznac kary.
Wbrew pozorom zycie jest bardzo uczciwe, i jesli ty bedziesz lepsza, wtedy
los odplaci ci tym samym. Slowo. To nie jest bajdurzenie.
Rób tak aby w chwili smiercu juz niczego wiecej nie zalowac.
Pociecha w slowach jest zadna, sama musisz to odkryc. Sama pomyslec. Nie
wspominaj.
"Wszystkie nasze pasje i pozadania ogniskuja sie w ludziach
pieknych. Ludziom pieknym ciazej isc przez zycie bo wiecej
pokus na nich czeka. Moga miec wiecej, i boja sie ze wezma za malo. Pozadaja
wszystkiego co dookola nich i w pewnym momencie zaczynaja sie orientowac ze
lepiej byloby wybierac sposród tego co dostali z wiekszym rozmyslem. I bez
zadawania bólu innym. Ale wtedy jest za pózno. Brzydcy ciesza sie z kazdego
drobnego piekna: piekni odrzucaja kazda, najmniejsza nawet brzydote. "

Vesemir